بروزنیوز

رونمایی الپین از خودرو A110 SportsX

الپین یکی از برندهای زیرمجموعه رنو بوده که همیشه به تولید خودروهای اسپرت کامپکت می‌پردازد. در این بین به تازگی تصمیم گرفت به معرفی مدل جدید A110 SportsX پرداخت که نسخه‌ای با ارتفاع بیشتر و پهن پیکر است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

انتشار تصاویر جدید از خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد طی رویداد ۱۱ فوریه گوشی هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ خود را در سه مدل مختلف پرچمدار رونمایی کند. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این سری منتشر شد و حال نوبت به تصاویر جدید رسید. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

فروش نرم‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۴ به ۱.۱۸۱ میلیارد نسخه رسید

به سرعت به زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ و آغاز نسل نهم کنسول‌ها نزدیک می‌شویم و اکنون در همین راستا، گزارش‌های جدیدی از عملکرد شرکت‌های مایکروسافت (Microsoft) و سونی (Sony) را شاهد هستم. بر اساس این گزارش‌ها، فروش نرم‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۴ در حدود ۱.۱۸۱ میلیارد نسخه رسیده است. (بیشتر…)

انتشار اطلاعات جدید از آیفون ۹ پلاس اپل

شرکت اپل در حال حاضر روی چندین مدل گوشی هوشمند جدید مشغول کار است و در این بین باید به مدل منحصربفرد و نسبتا اقتصادی آیفون ۹ پلاس اشاره کرد. مدلی که گفته شده اواخر امسال رونمایی می‌شود و به تازگی جزئیاتی پیرامون آن فاش شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

الکترونیک آرتس: کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سریز اکس مغز بازی‌بازان را منفجر خواهد کرد

شکی نیست که کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سریز اکس از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و گزارش‌های منتشر شده‌ی کنونی نیز گواهی بر آن است. اکنون شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) نیز بیانیه‌ی جدیدی را صادر کرده و در خلال توضیحاتی درباره‌ی فروش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اظهار داشته است که کنسول‌های یاد شده، مغز بازی‌بازان را…

فروشگاه های اپل تا ۹ فوریه در ووهان چین خواهند بود

ویروس کرونا که امروز جان بیش از ۲۰۰ نفر در چین گرفته و ده‌ها کشور نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، امروز به یک بلای جهانی تبدیل شد. از آنجایی مبدا شیوع بیماری از شهر ووهان چین بوده، شرکت‌های بزرگ فعال در این شهر تصمیم گرفتند تا به فعالیت خود موقتا پایان دهند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کرونا، تهدید جهانی | راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

سلام خدمت بروزی‌های عزیز، امیدوارم تنتان در این سرمای زمستان سالم باشد. همان‌طور که مستحضر هستید، ابتلا به سرماخوردگی در فصل زمستان عادی بوده و همه‌ی ما با آن کم و بیش در این روزها سروکار داریم. اما متاسفانه اخیرا ویروسی در روزهای اخیر، در سراسر جهان شایع شده است که به کرونا (Corona) مشهور بوده و علائم آن به…

انتشار تصویر رندر فورد برونکو نسل جدید در رنگ های متنوع

ماه‌هاست که شایعاتی درباره نسل بعدی شاسی بلند تنومند برونکو فورد منتشر می‌شود و تا به حال نیز گزارش‌های متعددی انتشار یافت که نشان می‌دهد فورد در حال توسعه این شاسی بلند قدرتمند بوده و بزودی از آن رونمایی خواهد کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

فراتر از تصورات الکترونیک آرتس؛ فروش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به ۸ میلیون نسخه رسید

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) از آمار جدیدی رونمایی و گزارش فروش بازی‌های گذشته‌ی خود را در آن ارائه کرده است. قطعا بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از بزرگترین عناوین شرکت الکترونیک آرتس در سال‌های اخیر بوده و اکنون بر اساس این آمار، فروش این عنوان به ۸ میلیون نسخه رسیده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.…

آغاز تولید آزمایشی آیفون SE 2 اپل

اگرچه اپل تاکنون اشاره‌ای به نسل جدید آیفون SE نداشته اما تاکنون با گزارش‌های بسیاری رو به رو شدیم که خبر از عرضه یک مدل اقتصادی با نام آیفون ۹ در سال ۲۰۲۰ توسط این شرکت کوپرتینویی دادند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)