آموزش چگونگی دانلود ویندوز ۱۰ به صورت رایگان در ویندوز ۷

مایکروسافت (Microsoft) چندی پیش به صورت رسمی پایان پشتیبانی از ویندوز ۷ (Windows 7) را اعلام کرد. اما هنوز وقت برای بروزرسانی رایگان و دانلود ویندوز ۱۰ (Windows 10) وجود دارد. برای این موضوع آموزشی تهیه شده است که در ادامه می‌توانید بخوانید. پس با بروز نیوز همراه باشید.

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ در ماه ژانویه (دی) سال جاری به پایان رسید و این بدان معناست که زمان کوچ به سمت ویندوز ۷ برای داشتن سیستم عاملی امن فرا رسیده است. برای خرید ویندوز ۱۰، نسخه Home آن باید ۱۳۹ دلار در وب‌سایت مایکروسافت هزینه پرداخت کنید. اما پرداخت این مبلغ لازم نیست. هنوز مایکروسافت امکان آپگرید رایگان ویندوز که از سال ۲۰۱۶ دردسترس بود را فعال نگه‌ داشته است.

ماجرای آپگرید رایگان ویندوز به ژولای سال ۲۰۱۵ میلادی بر می‌گردد. زمانی که ویندوز ۱۰ عرضه شد و مایکروسافت از مشترکین خود خواست که از روی ویندوز ۷، ویندوز ۸ و یا حتی ویندوز ۸.۱ به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ کوچ کنند. خیلی‌ها بر این باور بودند که این امکان طی یک سال به پایان خواهد رسید؛ اما طبق جدیدترین بررسی‌های صورت گرفته همچنان فعال است و می‌توان از آن استفاده کرد.

 تبدیل ویندوز 7 به ویندوز 10

به طور حتم کوچ به ویندوز ۱۰ بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید مهم و مفید است. با قطع شدن پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷، مسائل امنیتنی نیز بیشتر از قبل می‌شود و هکرها به راحتی می‌توانند به ویندوزتان نفوذ کنند. پس هرچه سریع‌تر با کوچ بی‌هزینه به سمت ویندوز ۱۰، جلوی پیش آمدن مشکلات را بگیرید.

برای این کار کافی‌‌ست مراحل زیر را طی کنید:

  1. به سایت دانلود ویندوز ۱۰ مراجعه کنید.
  2. زیر Create Windows 10 Installation media، گزینه Download Tool now و سپس Run را انتخاب کنید.
  3. Upgrade this PC now را انتخاب کنید.
  4. مراحل بعدی را دنبال کنید.
  5. زمانی که آپگرید کامل شد، به Settings Update & Security > Activation بروید. در این‌جا می‌توانید لایسنس دیجیتالی برای ویندوز ۱۰ را مشاهده کنید.

قواعد بروزرسانی و آپگرید ویندوز به این صورت است که اگر شما نسخه Home ویندوز ۷ و یا ویندوز ۸ را دارید؛ تنها می‌توانید نسخه Home ویندوز ۱۰ را دریافت کنید. این قاعده برای تمام نسخه‌ها وجود دارد.

به طور حتم ویندوز ۱۰ یکی از بهترین رابط‌های کاربری حال حاضر را دارد و می‌تواند تمام نیاز‌های شما را برآورده کند. همچنین به استفاده از سرویس Xbox Game Pass می‌توانید بازی‌های روز دنیا را تنها با پرداخت اشتراک اندک تجربه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *