انتشار تصویر رندر فورد برونکو نسل جدید در رنگ های متنوع

ماه‌هاست که شایعاتی درباره نسل بعدی شاسی بلند تنومند برونکو فورد منتشر می‌شود و تا به حال نیز گزارش‌های متعددی انتشار یافت که نشان می‌دهد فورد در حال توسعه این شاسی بلند قدرتمند بوده و بزودی از آن رونمایی خواهد کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی رندرهای جذابی از فورد برونکو نسل جدید منتشر شد که آن را در رنگ‌های متنوع سبز، آبی، خاکستری و نارنجی نشان می‌دهد. در تصاویر این خودرو شباهتی به جیب رنگلر داشته و دارای چراغ‌های جلو بزرگ و دایره‌ای است.

همچنین از آینه بغل‌های مستطیل شکل برخوردار بوده و به نوعی طراحی مربع گونه دارد. به نظر می‌رسد فورد قصد داشته یک مدل آفرود تمام عیار را برای سال‌های آینده تدارک بیند. تاکنون تصاویری از کابین داخلی برونکو منتشر نشد و گفته می‌شود از صفحه نمایش لمسی مستطیل شکل در کابین بهره می‌برد.

فورد برونکو نسل جدید یک آفرودر مجهز

طبق گزارش‌های قبل، برونکو نسل جدید با پیشرانه ۲.۳ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر ۲۷۰ اسب بخاری عرضه خواهد شد که البته برای نسخه پایه است. شایعات می‌گویند فورد در نظر دارد برونکو را در نمایشگاه نیویورک اوایل ماه آوریل سال جاری رونمایی کند.

شاید رونمایی در ماه ژوئن و طی نمایشگاه دیترویت انجام گیرد. به هر حال فورد پیش از اواخر امسال رونمایی خواهد داشت و باید منتظر اطلاعات تکمیلی باقی ماند. فورد در تلاش است با داغ بودن بازار شاسی بلندها، محصولی منحصربفرد و پرتوان روانه بازار کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *