کارگردان سابق سری Dragon Age شرکت یوبی‌سافت را ترک کرد

مایک لیدلاو (Mike Laidlaw)، کارگردان سابق سری Dragon Age، با ارسال پیامی اظهار داشت که شرکت یوبی‌سافت را ترک کرده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

مایک لیدلاو (Mike Laidlaw)، کارگردان سابق سری Dragon Age، در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد که به یکی از استودیوهای زیرمجموعه‌ی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) یعنی کوبک (Quebec) پیوسته است؛ استودیویی که تاکنون بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey و For Honor را در کارنامه داشته و اکنون نیز در حال توسعه‌ی عنوان جهان بازی Gods and Monsters است. اکنون وی پس از یکسال فعالیت در کوبک، این استودیو را ترک و برای اعضای تیم آرزوی موفقیت کرده است. وی در این خصوص اظهار داشت:

امروز یعنی ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ (۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) آخرین روز فعالیت من در شرکت یوبی‌سافت است. از توسعه‌دهندگان باستعداد و خونگرم استودیوی کوبک نهایت تشکر را دارم.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای آینده تصمیم‌گیری کنم و ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مایک لیدلاو پیش از پیوستن به استودیوی کوبک، در استودیو بایوور (Bioware) فعالیت می‌کرد. همچنین وی در این استودیو کارگردانی بازی‌های Dragon Age 2 و Dragon Age: Inquisition را بر عهده داشت و طراح و نویسنده‌ی Mass Effect و Jade Empire بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “کارگردان سابق سری Dragon Age شرکت یوبی‌سافت را ترک کرد

حتما یک اختلافی وجود داشته که به این زودی رفته!

یک شباهاتی به استیو جابز داره این مردیکه. 😀

من یاد استیو کارل افتادم (:rofl:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *