شایعه: بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر نخواهد شد

فرایند توسعه‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 غیر قابل پیش‌بینی پیش رفته و احتمالا شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری نخواهیم بود. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

سابی (Sabi)، یکی از اینسایدهای مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی، گزارشی مرتبط با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را در سال گذشته ارائه کرد و اظهار داشت که این عنوان در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. همچنین وی اظهار داشت که این بازی به مانند نسخه‌ی نخست دچار تاخیر در انتشار نخواهد شد. اما اکنون به نظر می‌رسد که فرایند توسعه‌ی این بازی غیر قابل پیش‌بینی پیش رفته و احتمالا شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری نخواهیم بود.

این گزارش را مجددا سابی منتشر کرده و در خصوص این موضوع اظهار داشت:

فرایند تکمیل بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 نسبت به پیش‌بینی‌های ما در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2019 بیشتر زمان خواهد برد. در نتیجه به نظر می‌رسد که شاهد عرضه‌ی آن در تغطیلات سال جاری نخواهیم بود.

همچنین وی در ادامه اظهار داشته است که این تاخیر موجب انتشار بازی بزرگ دیگری می‌شود که از یاد کردن عنوان آن سرباز زده است.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 که به طور غافل‌گیرانه‌ای در نمایشگاه E3 معرفی شد، قرار است داستانی تاریک‌تر را نسبت به نسخه‌ی نخست داشته باشد. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیر در حال حاضر برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “شایعه: بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر نخواهد شد

این بازی خیلی خوبه…نسخهocarina of time بالاترین‌متا رو بین بازیهای ویدیویی داره.امیدوارم یک روز بتونمbreath of the wild رو بازی کنم 🙂

دوستان اگه زلدا رو روی pc بریزم و با شبیه ساز بازی کنم اگه دسته ایکس باکس رو وصل کنم میتونم با دسته بازی کنم یا نه؟

اینم رفت رو تخیریا یا کلا کنسل شد؟ (:wacko:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *