بروزنیوز

نسخه صورتی پیکسل بوک گو گوگل راهی بازار شد

شرکت گوگل لپ تاپ کروم بوکی قدرتمند پیکسل بوک گو را در سال ۲۰۱۹ راهی بازار کرد. اما گزینه رنگی صورتی آن برای خرید دردسترس قرار نداشت. حال به تازگی این رنگ جذاب برای خرید راهی بازار شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تلفن هوشمند POCO X2 معرفی شد

شرکت شیائومی اخیرا برند پوکو را به عنوان یک برند مستقل اعلام کرد. حال پس از چند روز انتشار شایعات، در نهایت برند چینی از اولین گوشی هوشمند پوکو به نام POCO X2 رونمایی به عمل آورده که همان ردمی کی ۳۰ شناخته می‌شود. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

مایکل پکتر: بازی Cyberpunk 2077 بیش از ۱۵ میلیون نسخه خواهد فروخت

بازی Cyberpunk 2077 در حدود هشت سال پیش معرفی شد و اکنون به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ میلادی تبدیل شده است. از این رو، فروش این بازی بحثی داغ در فضای مجازی بوده و اکنون مایکل پکتر (Micheal Pachter)، تحلیلگر باسابقه‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی، فروشی ۱۵ میلیونی را برای آن پیش‌بینی کرده است. (بیشتر…)

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به شایعات مرتبط با بازی Halo: Infinite واکنش نشان داد

به تازگی شایعاتی درباره‌ی بازی Halo: Infinite منتشر شده است که از وجود قلابی در دستان مستر چیف (Master Chief) حکایت می‌کند. اکنون استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) به این شایعات واکنش نشان داده است که در ادامه به مرور آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شایعه: دو قسمت جدید از Nintendo Direct در ماه فوریه پخش خواهد شد

همان‌طور که مطلع هستید، شرکت نینتندو (Nintendo) در سال‌های اخیر مراسم Nintendo Direct را برگزار و از بازی‌های بزرگ خود در ابتدای هر سال رونمایی کرده است. اکنون نیز یک ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی را پشت سر گذاشته‌ایم و به نظر می‌رسد که زمان برگزاری جدیدترین قسمت آن فرار رسیده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

جیپ دوچرخه ساز خواهد شد

برند جیپ به عنوان یکی از خودروسازان شناخته شده در زمینه تولید شاسی بلند‌های آفرود بوده که به نظر می‌رسد، قصد دارد بزودی از اولین دوچرخه خود آن هم به عنوان یک مدل الکتریکی رونمایی به عمل آورد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

استودیوی پلاتینیوم گیمز تصویری مرموز را منتشر کرده است [به‌روزرسانی]

استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) در این روزها سخت در تلاش است تا بازی Babylon's Fall را به مرحله‌ی قابل توجهی از توسعه رسانده و نمایش جدیدی را از بازی Bayonetta 3 ترتیب دهد. اما به نظر می‌رسد که ماجرا به همین نقطه ختم نشده و آن‌ها در صدد رونمایی از پروژه‌ی‌ جدیدی هستند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.…

کمپین کیک‌استارتر بازی The Wonderful 101: Remastered رسما آغاز شد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی گزارش‌هایی از انتشار بازی The Wonderful 101 برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است. اکنون این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفته و مرحله‌ی کیک‌استارتر آن آغاز شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

جزئیات جدیدی از جانشین گلکسی فولد سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ در رویداد ۱۱ فوریه خود سری گلکسی اس ۲۰ را معرفی خواهد کرد. در کنار آن قرار است شاهد معرفی یک گزینه تاشو به نام Galaxy Z Flip باشیم که تاکنون شایعات مختلفی درباره این اسمارتفون تاشو دریافت کردیم. اما گویی بزودی جانشین گلکسی فولد رونمایی خواهد شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شایعه: بازی Ratchet & Clank 2 برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد

همان‌طور که مطلع هستید، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) پیش از عرضه‌ی بازی موفق Spider-Man، با انتشار Ratchet & Clank Remake برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ موفقیت بزرگی را به دست آورد. اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که به انتشار بازی Ratchet & Clank 2 برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ اشاره دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

ویدئویی از ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازی Doom Eternal منتشر شد

تنها چند هفته به انتشار بازی به شدت مورد انتظار Doom Eternal باقی مانده و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی آن هستند. اکنون وب‌سایت IGN به منظور افزایش هیجان طرفداران و آشنایی بازی‌بازان با این عنوان، ویدئویی از ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی آن را در معرض نمایش قرار داده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

گزارش: احتمالا کنسول نینتندو توانایی اجرای Cyberpunk 2077 را ندارد

استودیوی CD Projekt RED هم‌چنان در حال کار برروی Cyberpunk 2077 است. همان‌طور که اطلاع دارید انتشار این بازی با تاخیر مواجه شد و به جای ماه آوریل در ماه سپتامبر منتشر می‌شود. شایعه دیگری که بسیاری از بازی‌بازان به‌خصوص دارندگان کنسول نینتندو سوییچ را خوشحال کرد، شایعه انتشار این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییچ بود. (بیشتر…)

پردازنده گیمینگ جدید Helio G80 مدیاتک معرفی شد

شرکت مدیاتک پیشتر دو پردازنده میان رده Helio G70 و G70T را معرفی کرد. حال به تازگی برند تایوانی تصمیم گرفته تا یک مدل گیمینگ قوی دیگری را به فهرست بیافزاید و مدل Helio G80 را معرفی کرد. این مدل برای گوشی‌های هوشمند گیمینگ میان رده در نظر گرفته شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)