شایعه: بازی The Wonderful 101 برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد

در پی انتشار پیام استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) که به بازی The Wonderful 101 اشاره داشت، اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که حاکی از انتشار این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ است.

روز گذشته استودیوی پلاتینیوم گیمز پیامی را منتشر نمود که حاوی تصویری از هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق سری Bayonetta، بود و ساعت نمایشگر درون این تصویر نیز به بازی The Wonderful 101 اشاره داشت. این بازی برروی کنسول Nintendo WiiU منتشر شد و به سرعت طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که حاکی از انتشار این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ است. این گزارش توسط کاربری در وبسایت Youtube به نام GameXplain منتشر شده و وی در این خصوص اظهار داشته که اطلاعات خود را از دو منبع قابل اعتماد به دست آورده است. همچنین وی بیان کرده است که برای تحقق این امر، شما باید از این عنوان در کیک‌استارتر حمایت کنید.

همچنین اینسایدری به نام لیام رابرتسون (Liam Robertson) نیز این موضوع را تایید کرده و در این خصوص اظهار داشت که حساب کیک‌استارتر استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال حاضر مخفی بوده و این شایعه به زودی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

بازی The Wonderful 101 عنوانی اکشن است که شما را در نقش ابرقهرمان‌هایی قرار داده و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را پیش رویتان قرار می‌دهد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “شایعه: بازی The Wonderful 101 برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد

عجب عکسای رنگارنگی داره…امیدوارم رویpc هم بیاد.آخرین بازی ابرقهرمانی که بازی کردمarkham origins بود و عجب چیزی بود…فقط مشتای برقیش.

۱

کاراکتر سک…ی داشت خبرم کنید! (:cool:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *