بازی The Last of Us: Part 2 در Dreams بازسازی شد

به تازگی بازی The Last of Us: Part 2 در قالب نسخه‌ی پلی‌استیشن ۱ آن، در بازی Dreams بازسازی شده که ویدئویی جدید آن نیز اخیرا منتشر گردیده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

اگر از آن دست بازی‌بازانی هستید که دوست دارید بازی The Last of Us: Part 2 را با گرافیک عناوین پلی‌استیشن ۱ و در قالب نسخه‌ی پلی‌استیشن ۱ آن شاهد باشید، امروز خیرهای خوشی را برای شما داریم زیرا این عنوان در بازی Dreams، در چنین قالبی بازسازی شده است.

این نسخه‌ی بازی شده توسط برلی ریگال (Bearly Regal) خلق شده و کاملا در Dreams قابل بازی است. وی تلاش نموده که شخصیت الی (Ellie) را راهی خطرات دنیای بی‌رحم آن کرده و در نهایت جوئل (Joel) نیز به وی ملحق شود.

معمولا این بازسازی‌های بازی Dreams با نام Demake شناخته می‌شوند و ریگال در گذشته بازی‌های Death Stranding و Cyberpunk 2077 را نیز در چنین قالبی بازسازی کرده است. همچنین وی مرحله‌ی نخست بازی Metal Gear Solid 1 را نیز در گذشته بازسازی کرد که به شدت مورد توجه طرفداران قدیمی آن قرار گرفته است.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی Dreams در تاریخ جمعه، ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ (۱۴ فوریه‌ی ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “بازی The Last of Us: Part 2 در Dreams بازسازی شد

عجب آدم‌خلاقیه.دمش گرم.

۱

دمش گرم خلاقیتش عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *