خاطره بازی | اولین قسمت از آیتم ویدئویی GGTV

سلام به شما همراهان همیشگی بروزنیوز. امیدواریم که همگی خوب باشید. بسیاری از بازی‌بازانی که متولد دهه‌های ۶۰ و ۷۰ هستند خاطرات بسیار زیادی از دوران کنسول‌های قدیمی مثل سگا، پلی‌استیشن ۱، میکرو و آتاری دارند. منم همانند تمام بچه‌های دهه شصتی و دهه هفتادی جدای از این جریان نیستم و تجربه‌ی بازی برروی کنسول‌های سگا و پلی‌استیشن ۱ را همچنان خوب به یاد دارم. قطعا شما هم مثل من گاهی به کنسول‌های قدیمی خود سر می‌زنید و خاطرات دوران کودکی خود را زنده می‌کنید. در نهایت و در قسمت اول این آیتم ویدئویی بیشتر باید به معرفی این مجموعه بپردازیم، پس در ادامه به توضیحاتی در رابطه با چرایی ساخت این آیتم و دوستان خوبی که زحمت تولید این ویدئو را کشیده‌اند خواهیم داشت.

دوست خوب نعمت است! آقای علی کرد دوست خوب من مدتی پیش تصمیم به ساخت مجموعه ویدئویی با نام GGTV گرفت که اساس آن مرور و بررسی تجربه‌ی فرانچایزهای قدیمی و پیشرفت آن‌ها در طول زمان است. در قسمت اول این ویدئو بیشتر سعی شده تا آشنایی کلی با این مجموعه پیدا کنید. در ادامه قصد داریم در هریک از قسمت‌های آتی این برنامه، هر بازی را به صورت اختصاصی مورد بررسی قرار دهیم. گوینده‌ی این متن آقای سهند چهل تنان هستند و متن ویدئو هم توسط دوست خوبم آقای علی کرد نوشته شده. ویدئوی زیر را می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام آقای کرد به آدرس gangly_gamers@ هم مشاهده کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم بیننده‌ی اولین قسمت این آیتم ویدئویی باشید. با نظراتتون از ما حمایت کنید تا بتونیم به ساخت قسمت‌های بعدی این مجموعه ادامه بدیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

8 دیدگاه در “خاطره بازی | اولین قسمت از آیتم ویدئویی GGTV

حتما امشب میبینمش ونظرمو‌میگم. 🙂

۱

تشکر
منتظر نظراتتون هستم

۱

ممنونم حسین جان ، امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کنه?

۳

سلام علی جان خیلی خیلی خوش آمدی
قطعا ….
باعث افتخاره

۲

ویدیو رو دیدم.دستتون درد نکنه.واقعا لذت بردیم.منم با فوتبال۹۸ و تیکن۳ خیلی خاطره دارم.واقعا دنیای گیم از دنیای واقعی بهتره 😀 واینم بگم‌که من همون ایستگاه۱ پیاده شدم و بقیه رو باpc ادامه دادم و نیازی به ایستگاه۵ نیست 😀

۲

خوشحالم که دیدی و مرسی که نظرتو گفتی شپرد جان
منم دارم مقاومت میکنم که برسم به ایستگاه بعدی ولی به نظرم که قیمت دلار این اجازه رو نمیده (:dash:)
مرسی که ما رو دنبال می‌کنی. 🙂

۲

داداش دست گلتون درد نکنه فقط اسنم آیتم زیاد مناسب نیست آخه جی جی؟
نمی‌گیرد این کلمه تو بعضی گویشهای محلی ×××××

۱

سلام گیم‌فن جان
خواهش میکنم
اسم کامل این آیتم گنگلی تی‌وی (GanglyTV) هستش که مخففش شده GGTV
درمورد گویش‌های دیگه هم اطلاع نداشتم متاسفانه
مرسی که ما رو دنبال می‌کنید

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *