انتشار اطلاعات جدید از آیفون ۹ پلاس اپل

شرکت اپل در حال حاضر روی چندین مدل گوشی هوشمند جدید مشغول کار است و در این بین باید به مدل منحصربفرد و نسبتا اقتصادی آیفون ۹ پلاس اشاره کرد. مدلی که گفته شده اواخر امسال رونمایی می‌شود و به تازگی جزئیاتی پیرامون آن فاش شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

همانطور که می‌دانید اپل درصدد است آیفون ۹ را به عنوان گزینه اقتصادی در مارس امسال رونمایی کند. مدلی که در کنار سری آیفون ۱۲، چهارمین آیفون جدید سال ۲۰۲۰ به حساب آمده و با طراحی شبیه به آیفون ۸ و مشخصات آیفون‌های سال ۲۰۱۹ از راه خواهد رسید.

گفته شده یک مدل پلاس از آیفون ۹ در دست توسعه است که به تازگی اولین جزئیات آن فاش شد. این مدل با نمایشگر فول سایز ۵.۵ تا ۶.۱ اینچی LCD راهی بازار خواهد شد و سنسور اثرانگشت آن در کنار کلید Home اصلی تعبیه خواهد شد.

آیفون ۹ پلاس اپل مدل اقتصادی بزرگ

جنس بدنه، ابعاد و مشخصات دیگری در کار نیست و پیش بینی شده از پردازنده قدرتمند A13 بایونیک نیرو خواهد گرفت. متاسفانه جزئیات قیمت ناآشکار است اما گفته شده اواخر ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد.

بنابراین تا رونمایی آن فاصله بسیاری داریم و باید تا زمان مقرر منتظر ماند. در اخبار مرتبط آیفون‌های ۱۲ همچون سال قبل در سپتامبر رونمایی خواهند شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *