فروشگاه های اپل تا ۹ فوریه در ووهان چین خواهند بود

ویروس کرونا که امروز جان بیش از ۲۰۰ نفر در چین گرفته و ده‌ها کشور نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، امروز به یک بلای جهانی تبدیل شد. از آنجایی مبدا شیوع بیماری از شهر ووهان چین بوده، شرکت‌های بزرگ فعال در این شهر تصمیم گرفتند تا به فعالیت خود موقتا پایان دهند. با بروزنیوز همراه باشید.

اپل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاه‌های دیجیتال بوده که هر سال نسل جدیدی از دیوایس‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین این شرکت کوپرتینویی تا ۹ فوریه فعالیت خود در ووهان چین را متوقف کرد.

به نوعی اپل تا ۹ فوریه تمامی دفاتر و فروشگاه‌های خود در این شهر را بسته تا کارکنان آن دچار این ویروس کشنده نشوند. البته کارشناسان بهداشت نیز به تمامی مردم این شهر توصیه کرده تا کسب و کار خود را موفتا تا فروکش کردن بیماری متوقف کنند.

اپل و تعطیلی فروشگاه در ووهان چین

شرکت‌های بسیاری تحت تاثیر این بیماری قرار گرفتند که از جمله باید به سامسونگ نیز اشاره داشت. البته فروشگاه آنلاین اپل به فعالیت ادامه می‌دهد. گذشته از اپل ، سایر شرکت های جهانی با فعالیت در چین مخالفت کردند. گوگل برای کاهش خطرات ویرو ، دفاتر خود را به طور موقت در چین، هنگ کنگ و تایوان تعطیل کرده است.

به هر حال باید منتظر ماند تا این بیماری فروکش نماید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • فروشگاه های اپل تا ۹ فوریه در ووهان چین خواهند بود