انتشار تصاویر جدید از خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد طی رویداد ۱۱ فوریه گوشی هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ خود را در سه مدل مختلف پرچمدار رونمایی کند. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این سری منتشر شد و حال نوبت به تصاویر جدید رسید. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

به گزارش وب سایت ۹۱Mobiles، ساعاتی پیش تصاویر تبلیغاتی خانواده گلکسی اس ۲۰ در سه مدل پلاس، استاندارد و اولترا منتشر شد. تصاویری که چهره نهایی محصولات نسل جدید سامسونگ را نشان داده و با مدل‌های برجسته رو به رو هستیم.

نخست آن که گلکسی اس ۲۰ اولترا یک پرچمدار بی نظیر است و به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری مجهز خواهد شد. صفحه نمایش ۶.۹ اینچی داشته و از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ قدرت می‌گیرد.

طراحی سری گلکسی اس ۲۰ این گونه است

هر دو مدل پردازنده به پشتیبانی از شبکه ۵G پرداخته و عملکرد بی نظیری دارند. البته تمامی اعضای خانواده گلکسی اس ۲۰ چنین پردازنده‌ای داشته و متفاوت از یکدیگر نیستند. گذشته از آن حافظه رم این سری بین ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت خواهد بود و در حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت راهی بازار می‌شوند.

در تصاویر جدید نسخه اولترا پریمیومی به نظر رسیده و دو نسخه دیگر ساده‌تر هستند. همچنین نسخه اولترا دارای ۴ دوربین باکیفیت‌تر و حرفه‌ای است، اگرچه سایر مدل‌ها نیز از عملکرد دوربین بالایی بهره می‌برند.

همگی دارای نمایشگر infinity O بوده و وضوح تصویر QHD+ خواهند داشت. جزئیات بیشتری در کار نیست و تمامی این اطلاعات نیز از سوی سامسونگ تایید یا تکذیب نشدند. به هر حال زمان عرضه آنها ۶ مارس ۲۰۲۰ بوده و باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی ماند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *