بروزنیوز

فیل اسپنسر: شرکت سونی رقیب ما در آینده نخواهد بود

شرکت مایکروسافت (Microsoft) و بخش اکس‌باکس آن با ورود فیل اسپنسر (Phil Spencer) به تیم مدیریتی آن‌ها، به شدت دستخوش تغییراتی شدند که هم‌چنان رویکردهای جدید آن‌ها ادامه دارد. اکنون وی اظهار داشته است که شرکت سونی (Sony) رقیب آن‌ها در نسل آینده نخواهد بود. (بیشتر…)

اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی جدید Batman فاش شد

تاکنون شایعات و گزارش‌های بسیاری از بازی Batman منتشر شده و هم‌چنان استودیوی مونترال برادران وارنر (WB Montreal) و راک‌استدی (Rocksteady) در سکوت خبری به سر می‌برند. اکنون اطلاعات جدیدی فاش و به جزئیات گذشته اضافه شده است که بیش از پیش بازی‌بازان را سردرگم می‌کند. (بیشتر…)

رونمایی سوزوکی از فیس لیفت Ignis 2021

شرکت سوزوکی یکی از برندهای مطرح ژاپنی به تازگی فیس لیفت هاچ بک Ignis را به عنوان مدل ۲۰۲۱ برای بازار ژاپن رونمایی کرده است. خودرو کوچک کاربردی که طراحی جذابی هم دارد و مدل جمع و جوری محسوب می‌شود. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اسپاتلایت: مواردی که باید پیش از خرید بازی Zombie Army 4: Dead War بدانید

سلام بر بروزی‌های عزیز؛ سلامی زمستانی در روزهای پایانی زندگی روزمره و نزدیک شدن به شروع آخرالزمان زامبی‌ها. همان‌طور که حدس زده‌اید و از نام مقاله پیداست، با اسپاتلایت دیگری بازگشته‌ایم تا به مواردی بپردازیم که باید پیش از خرید بازی Zombie Army 4: Dead War بدانید. پس در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

طراحی و نام گلکسی اس ۲۰ توسط وب سایت سامسونگ تایید شد

شرکت سامسونگ تنها یک هفته دیگر از خانواده گلکسی اس ۲۰ پرچمدار رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات بسیاری منتشر شد و حال نوبت به برخی تاییدیه غیررسمی توسط این برند کره‌ای است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ندای شکوهمند

این هفته نیز شاهد انتشار بازی بزرگی نبودیم و هم‌چنان رقابت میان بازی‌های گذشته در جدیدترین جدول فروش هفتگی بریتانیا ادامه دارد. بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز مجددا توانسته رتبه‌ی نخست را از آن خود نماید که در ادامه به مرور این بازی و رتبه‌های جدول این هفته‌ی بریتانیا خواهیم پرداخت؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

هر آنچه باید درباره گوشی تاشو گلکسی Z Flip سامسونگ بدانید

در یک سال گذشته گوشی‌های تاشو مجددا به بازار راه یافتند و با شکلی جدید و پیشرفته نظر بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند. ماه فوریه زمانی برای معرفی سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ (Galaxy S20) است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شایعه: بازی MediEvil 2 Remake در دست توسعه قرار دارد

سال گذشته نسخه‌ی‌ بازسازی شده‌ی بازی خاطره‌انگیز MediEvil منتشر شد ولی نتوانست پاسخ انتظارات تمام طرفداران را تمام و کمال ارائه کند. همچنین فروش این بازی نیز چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد که همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از بازی‌بازان تصور کنند که در نهایت بازی MediEvil 2 Remake ساخته نخواهد شد. (بیشتر…)

موسس راکستار به زودی این استودیو را ترک خواهد کرد

بر اساس بیانیه‌ای که توسط شرکت تیک‌تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) منتشر شده است، دن هاوسر (Dan Houser)، موسس استودیوی محبوب راکستار (Rockstar)، به رودی این استودیو را ترک خواهد کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

گزارش: بخش داستانی بازی Dreams دو الی سه ساعت خواهد بود

همان‌ط‌ور که مطلع هستید، به تازگی تاریخ انتشار رسمی بازی Dreams مشخص شده و استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule)، توسعه‌دهنده‌ی این بازی، پس از مدت‌ها این عنوان را از مرحله‌ی دسترسی زودهنگام خارج کرده و آن را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. اکنون گزارشی منتشر شده است که به مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی آن اشاره داشته…