بروزنیوز

گزارش: شرکت الکترونیک آرتس ۴ بازی غیر ورزشی را تا مارس ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد کرد

به تازگی گزارش‌هایی از برنامه‌های آینده‌ی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) منتشر شده است که به انتشار ۴ بازی غیر ورزشی تا مارس ۲۰۲۱ میلادی اشاره دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

نینتندو تایید کرد که سال ۲۰۲۰ مدل جدیدی در راه نیست

اخیرا شایعه شد که نینتندو در حال توسعه کنسول نسل جدیدی بوده که رقیب جدی برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس خواهد شد. اما گویی این شایعات حقیقت نداشته و شرکت ژاپنی به تکذیب این خبر پرداخت. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اولین تصاویر کیا سورنتو ۲۰۲۱ افشا شد

شرکت کیا یکی از زیربرندهای هیوندا محسوب شده که در چندین سال گذشته مدل‌های متنوعی از جمله در سری شاسی بلند روانه بازار کرده است. حال قصد دارد بزودی نسل جدید سورنتو را با طراحی بروزرسانی شده معرفی کند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تاریخ عرضه خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ در جریان رویداد ۱۱ فوریه علاوه بر خانواده گلکسی اس ۲۰ پرچمدار، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ را هم رونمایی خواهند کرد. به تازگی تاریخ عرضه سری گلکسی اس ۲۰ باتوجه به وب سایت سامسونگ فاش شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

نمایشگاه E3 2020 دستخوش تغییراتی شده است

سال گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که به تغییرات اساسی نمایشگاه E3 2020 اشاره داشت. اکنون سازمان ESA، برگراز کننده‌ی این نمایشگاه، بیانیه‌ی جدیدی را صادر کرده و به نظر می‌رسد که گزارش‌های گذشته به واقعیت تبدیل شده‌اند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تریلر جدیدی از بازی Starbase منتشر شد

استودیوی فروزن‌بایت (Frozenbyte) سال گذشته از بازی بلندپروازانه‌ی Starbase رونمایی کرد و پس از آن، این عنوان در سکوت خبری فرو رفت. اکنون سرانجام توسعه‌دهندگان آن تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرده‌اند که طرفداران را به شدت هیجان‌زده نموده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

گزارش: فروش کنسول نینتندو سوییچ از اکس‌باکس وان پیشی گرفت [به‌روزرسانی]

شرکت نینتندو (Nintendo) و کنسول نینتندو سوییچ عملکرد فوق‌العاده‌ای را در سال گذشته از خود به جای گذاشتند و اکنون به نظر می‌رسد که فروش این کنسول از اکس‌باکس وان پیشی گرفته است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تصاویر زیبایی از بازی ۱:۰۱۱، عنوان مستقل ایرانی، منتشر شد

اگر صنعت بازی‌های ویدئوی کشورمان را دنبال کرده باشید، احتمالا با نام مهدی فنائی، بازی‌ساز مستقل ایرانی و خالق عنوان تحسین‌شده‌ی ۴۱۱۴۸، آشنایی دارید. اکنون وی در حال ساخت بازی جدیدی به نام ۱:۰۱۱ است که به تازگی تصاویر جدیدی نیز از آن منتشر شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اولین اطلاعات گوشی های هوشمند آینده نوکیا منتشر شد

براساس گزارش‌ها شرکت نوکیا و HMD در جریان نمایشگاه MWC 2020 از نسل جدید اسمارتفون میان رده خود رونمایی خواهند کرد. تاکنون شایعات بسیاری منتشر شد و حال به تازگی در گزارش جدید به مشخصات سه مدل از گوشی آینده نوکیا اشاره کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی The Outer Worlds در ماه مارس برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

همان‌طور که مطلع هستید، بازی The Outer Worlds سال گذشته منتشر شد و توانست تحسین منتقدین و طرفداران را برانگیزد. اکنون ناشر این بازی یعنی شرکت پرایوت دیویژن (Private Division) در نظر دارد تا آن را برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر کند. (بیشتر…)

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد

اکنون در پی انتشار آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ، فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری این کنسول نیز ارائه شد است که بازی‌های Pokemon Sword and Shield و Luigi's Mansion 3 در آن حضور دارند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

استقبال از اولین کراس اوور تمام الکتریکی فورد

شرکت فورد پیشتر از اولین کراس اوور الکتریکی خود به نام موستانگ Mach-E رونمایی کرد. خودرویی که طراحی شبیه به موستانگ داشته اما در قالب یک شاسی بلند کامپکت و با پیشراته کاملا الکتریکی راهی بازار خواهد شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)