آرتاس ناکام | نقدها و نمرات بازی Warcraft 3: Reforged

سرانجام هم‌زمان با انتشار بازی Warcraft 3: Reforged، نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که به شدت ناامیدکننده بوده و منتقدین و طرفداران بازخورهایی منفی را به آن ارائه کرده‌اند.

بازی Warcraft 3: Reforged بسار بزرگ است؛ عنوانی که بسیاری از بازی‌بازان را با صنعت بازی‌های ویدئوی آشنا کرد و بسیاری از آن‌ها نیز با آن خاطره‌های زیادی را دارند. زمانی که نسخه‌ی بازسازی آن معرفی شد، بسیاری از طرفداران نسبت به آن ابراز خوشحالی کردند ولی نمایش‌های این بازی در کنار بازخوردهای مثبت بسیاری، نظرات ضد و نقیضی را نیز در پی داشت. اکنون این بازی منتشر شده و به نظر می‌رسد که نتوانسته است طرفداران را راضی کند. متاسفانه بسیاری از منتقدین ارتقای اندک و غیر ضروری بودن تهیه‌ی بازی Warcraft 3: Reforged را از مشکلات اصلی آن می‌دانند.

Eurogamer Italy: 7/10

بازی Warcraft 3 تجربه‌ای قدرتمند است که بسیاری از نقص‌های Warcraft 3: Reforged را نمایان می‌کند. بسیاری از بازی‌بازان یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ی کامل را خوستار بودند و برخی نیز علاقه‌ای به تغییرات را در آن نداشتند. در نهایت این بازی عنوانی ریمستر محسوب می‌شود ولی به هر حال نسخه‌ ریمستر شده‌ی یک شاهکار است.

Game Space: 6/10

هدف اول بازی Warcraft 3: Reforged بازگرداندن عنوانی بلندپروازانه به طرفداران این مجموعه، در قالب جدیدی است. اما در نهایت بزرگی تجربه‌ی لحظه به لحظه این بازی کاهش یافته است که داستان آن را نیز شامل می‌شود. متاسفانه این بازی چندان نسبت به بازی اصلی ارتقا پیدا نکرده است.

Multiplayer.it: 6/10

سوالی که پیش می‌آید این است که چرا یک کربر بازی Warcraft 3 باید Warcraft 3: Reforged را تهیه کند؟

Gamer.no: 5/10

در نهایت ما با بازی Warcraft 3: Reforged سروکار داریم که مدل‌های بهتری را شامل شده و برخی از عناصر آن حذف شده است. اگر شما بازی اصلی را دارا باشید، این دشوار است که اعلام کنیم بازی Warcraft 3: Reforged ارزش تجربه و هزینه را دارد. این دشوار است که هدف از هزینه برای این بازی را تشریح کنیم.

بازی Warcraft 3: Reforged در حال حاضر بروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

33 دیدگاه در “آرتاس ناکام | نقدها و نمرات بازی Warcraft 3: Reforged

یوزراسکورش به یک هم‌نرسیده…افتضاحه!مثل این که خواستن فقط یک پولی دربیارن.واقعا که…

۱

دارم دد اسپیس۱ رو میرم الان چپتر۴ هستم.واقعا سخت و نفسگیره.

۱

یادم میاد وقتی چپتر پنج رسیدم، فک میکردم ۱۶ ساعت پلی کردم. فک میکردم بله دیگه تمومه گیم بعد فهمیدم هنوز نصفشم نرفتم.
متوجه شدم که از بس اتمسفر سنگینو نفس گیری و ترسناکی داره که مراحل طولانی به نظر میاد. اینکه کاراکترم حرف نمیزنه و یه سره تو سرش صداس خیلی جو خوفناکتر کرده. عجب گیمیه انصافا???

۱

آره واقعا همون طور که گفتید جزوآندرریتد ترین بازیهاست.واقعا گرافیک و فضاسازیش حرف نداره برای یک بازی سال۲۰۰۸.

کاش نسخه چهارمش روهم میساختن (:dash:)

۱

واقعا این کار بلیزارد جای تاسف داره. اون همه وعده اما آخرش هیچی اصلا ارزش نداره ۴۰ دلار داد برای این بازی.

۱

عماد دارم رو اون چیزی که گفتی کار میکنم و بزودی شاهدش میشی

۱

ایول دمت گرم.

پشمام از این یورزاسکور?

۲

انگاری همون بازی قبلیه هست و فقط اسمش رو عوض کردن (:cool:) واقعا افت داره واسه بلیزارد‌

۲

آره واقعا.از بلیزارد‌ بعید بود?

۱

آراد کشوری اینجا هرکی میاد دیگه باید از لجنفا بیاد بیرون 😀 اینقدر از دستشون عصبانیم…گیمفا برای من مرد.دیگه چکشم نمیکنم.فقط اینجا و زومجی

من تا ابد داخل هم گیمفا و هم بروزنیوز نظر میدم تا حالا بعد از ۳ ماهی که داخل گیمفا بودم ۲ بار بن شدم و حالا این یکی اکانت سوم هستش(HEAVY RAIN WF)

سلیقه ی خیلی خوبی داری هوی رین. خوشم میاد که فقط دنبال گیم خوبی و به چیزی کاری نداری. ??

قصد چاپلوسی ندارم ولی اینجا خدایی خیلی بهتره.هم نظرات سریع‌تر تایید میشه.هم جو سایت بالانس هست،برعکس گیمفا که چندتا سونی‌فن فن‌بوی جو رو به نفع خودشون تغییر دادن.تعداد کاربراهم کمتره ولی صمیمیت بینشون بیشتره،گیمفا چیه آخه سیصد چهارصدتا کاربر داره مثل سگ و گربه میافتن به جون هم
دیروز یه کامنت اعتراضی نوشتم تو یکی از پست‌ها به نویسنده‌های سایت که باعث و بانی پررو شدن یه عده و به هم ریختن جو سایت هستن؛رفت واسه تایید چند ده ساعته آخرش هم پاکش کردن??
آقای آهاز لطفا شما برعکس نویسنده‌های سایت گیمفا(به قول شپرد،لجنفا)نزارین جو سایت برهم بخوره و این کیفیت خوب سایت حفظ بشه.آدم عشق میکنه میاد تو این سایت برعکس گیمفا که میری تو سایت باید دعا کنی بن ات نکرده باشن یا یکی تو پیام خصوصی فحش ناموسی‌نفرستاده باشه برات???

۴

حتما آراد جان… صد در صد اینجا هم شلوغ میشه در آینده و احتمال اینجور مشکلات هست. ولی Community که الان داریم قصدش رفاقت با هر قشریه و میخواد فقط درباره گیم صحبت کنه و از خاطراتش بگه.
بقیه هم با ما همراه میشن. کامنتارو در نظر دارم فقط دست خودم باشه بر خلاف سایتای دیگه سردبیر ول میکنه میره. تلاشمو میکنم که همچین مشکلی پیش نیاد. گفتمم که بدون شماها اصلا حال نمیده. همین که میام اینجا صحبت میکنیم درباره ی تجربه هامونو چندتا عنوان خوب به هم معرفی میکنم منو نگه داشته وگرنه بقیش اهمیتی نداره واسم. اگه سایت هم درکنارش موفق شد و درآمدزاییش بالا رفت که اونم از محبت شماس. آره سایت به هرجایی رسید تا اخرش کامنتارو خودم کنترل میکنم.

۱

دم شما گرم آقای آهاز❤??

۱

ممنون از شما بزرگمرد. ??

۱

اخ اراد گفتی
الان از وقتی که از لجنفا خداحافظی کردم این قدر راحت شدم و درگیری ندارم که بیا و ببین
فکر کنم ۲۰ روزی هست که اونجا نرفتم و راحت راحتم هرچند که بهم چندتا لینک نشون دادن که جعلیهام همچنان فعالیت دارن 😀 (:rofl:)
تازه اوپن اکانتم کردم و پس جفت اکانتهامو ۰۰۰۰ گذاشتم تا هرکی خواست برداره
مرتط نی نی به لالائی فن بویها میذاشتن و مرتط فحش میفرستادن
ولی خودمونیم حسابی همشون از من میترسیدنا (:cool:) (:crazy:)

۱
۱

چیکار کردی با اینا هنوز دارن ازت بد میگن??

۱

بهشون فقط فهموندم رئیس کیه (:cool:)
تا اخر عمرشون یادشون میمونه که امین برقزدگان حالشونو گرفت و نتونستن بهش چیزی بگن 😀

۱

به نظرم از ناکامم یه چیزی اونورتره…هیچی نمیساختن بهتر بود.

خود Warcraft 3 رو پلی کردی؟

دروغ چرا…نه ولی خودمونیم خوب نظرم تایید نشد. (:acute:)

کدوم تایید نشد؟

دمت گرم..اشتباه از طرف من بودyou are very amazing

شپرد از Ryan Gosling فیلم Lala Land رو هم دیدی؟

جون من عاشقشم…این بشر حرف نداره…دیدمش و بدجورم باهاش حال کردم…شماblue valentine رو دیدید و همچنینnotebookeرو؟خیلی با سوالت حال کردم.

نه من همین Drive و Lala Land رو دیدم. اولش گفتن موزیکاله رغبت نمیکردم ببینم. بعد که دیدم شوکه شدم. چقدر خوب بود. پایانبندی فراموش نشدنی فیلم و اون موسیقیش هیچ وقت از یادم نمیره. این فیلم Special شد واسم.

۱

همه ی فیلماش خوبن.ببینید (:good:)

۱

باشه حتما (:good:)

۱

آراد کشوری کامنتت حرف دلم بود.واقعا که آدم فهمیده ای هستی.دمت‌گرم 🙂 🙂

۲

قربونت داداش??

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *