بروزنیوز

آیفون ۹ یا آیفون SE 2 شبیه به آیفون ۸ است

شرکت اپل درصدد بوده سال جاری از گوشی هوشمند اقتصادی خود تحت عنوان آیفون SE 2 یا آیفون ۹ رونمایی کند. یک گزینه برجسته که طراحی جذاب برای آن در نظر گرفته شده و نقطه عطفی در کاربری به شمار می‌رود. به تازگی اطلاعات جدیدی از آیفون ۹ منتشر شد و با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی‌های رایگان ماه فوریه‌ی سرویس پلی‌استیشن پلاس معرفی شدند

همان‌طور که مطلع هستید، بازی‌های Uncharted: The Nathan Drake Collection و Goat Simulator در ماه ژانویه به صورت رایگان برای کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس قرار گرفتند. اکنون با آغاز ماه فوریه، عناوین جدیدی قرار است جای آن‌ها را بگیرند که سرانجام شرکت سونی (Sony) از نام آن‌ها رونمایی کرده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شایعه: بازی Elden Ring دارای آب و هوای پویا ودنیایی به شدت زنده خواهد بود

شکی نیست که با توجه به پیشینه‌ی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) و عناوین بزرگ وی مانند مجموعه‌ی Dark Souls، بازی Elden Ring نیز جزو مورد انتظارترین عناوین سال جاری محسوب می‌شود. اکنون اینسایدری اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است که موجب هیجان‌زده شدن طرفداران گشته است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تریلر جدیدی از بسته‌الحاقی Dead Cells: The Bad Seed منتشر شد

همان‌طور که مطلع هستید، بسته‌‌ی الحاقی جدیدی برای بازی Dead Cells در سال جاری منتشر خواهد شد. اکنون در همین راستا، خالق این بازی یعنی استودیوی موشن توین (Motion Twin) تریلر جدیدی از این بسته‌ی الحاقی را منتشر کرده است که در ادامه به تماشای آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

استودیوی اینسامنیاک گیمز پیامی را در رابطه با بازی Sunset Overdrive ارسال کرده است

همان‌طور که مطلع هستید، شرکت سونی (Sony) به تازگی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را رسما خریداری کرده و آن‌ها نیز چندان علاقه‌ای به ادامه‌ی مجموعه‌ی Sunset Overdrive را ندارند. اما اکنون استودیوی اینسامنیاک گیمز پیام جدیدی را در صفحه‌ی رسمی خود ارسال کرده است که به این مجموعه اشاره دارد. (بیشتر…)

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Dying Light: Bad Blood برای دارندگان بازی Dying Light رایگان شد

دست است که انتشار بازی Dying Light 2 به تعویق افتاده و به نوعی این عنوان در سکوت خبری فرو رفته است ولی استودیوی خالق این مجموعه یعنی تکلند (Techland)، نسخه‌های قبلی را فراموش نکرده و قرار است  نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Dying Light: Bad Blood را برای دارندگان بازی Dying Light، به صورت رایگان در دسترس قرار گیرد. در…

رونمایی لوتوس از Evora GT410 با پشتیبانی از Apple CarPlay

شرکت جیلی در سال‌های اخیر بخش عمده سهام لوتوس انگلستان را خریداری کرد و در حال حاضر مالکیت اصلی این برند را برعهده دارد. در این بین تاکنون محصولات متنوعی توسط لوتوس معرفی شده و حال نوبت به یک کوپه کامپکت جدید یعنی Evora GT410 رسید. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رویداد خصوصی نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Resident Evil در ماه فوریه برگزار خواهد شد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی شایعاتی درباره‌ی بازی Resident Evil 8 منتشر شده که به شدت طرفداران را هیجان‌زده کرده است. اکنون در همین راستا، رویدادی خصوصی به منظور تجربه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه برگزار خواهد شد که احتمال صحت این شایعه را افزایش داده است. (بیشتر…)

۱۰۰ هزار دستگاه از هدست ولو ایندکس به دلیل بازی Half-Life: Alyx به فروش رفته است

به نظر می‌رسد که شرکت ولو (Valve) موجب شده است تا با رونمایی از بازی Half-Life: Alyx، به بازار هدست‌های واقعیت مجازی پلتفرم رایانه‌های شخصی رونق ببخشد. اکنون هدست واقعیت مجازی ولو ایندکس فروش شگفت‌انگیزی را به دلیل معرفی این بازی تجربه کرده است که در ادامه به مرور آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اولین تصاویر و مشخصات Galaxy Z Flip سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند و برای سال ۲۰۲۰ نیز به دنبال رونمایی پرچمداران منحصربفرد و جدیدی است. یکی از این مدل‌ها گوشی هوشمند تاشو Galaxy Z Flip است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

فیل اسپنسر: استودیوی اینیشتیو در حال کار برروی مواردی قدیمی و جدید است

به نظر می‌رسد که استودیوی اینیشتیو (The Initiative) نه تنها در حال توسعه‌ی عنوانی بلندپروارانه بوده، بلکه در حال کار برروی بازی‌های قدیمی و جدیدی نیز است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تصاویری از آرت بوک بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

در پی اطلاعات جدیدی که از بازی The Last of Us Part 2 در ماه‌های اخیر منتشر شد، اکنون تصاویری نیز از آرت بوک آن به نمایش گذاشته شده است که شخصیت الی (Ellie) را در موقعیتی مخاطره‌آمیز نشان می‌دهد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)