بروزنیوز

Eve و معرفی نمایشگر گیمینگ Spectrum

شرکت Eve برند نوظهور صنعت تولید دستگاه‌های دیجیتالی چون تبلت هیبریدی به تازگی از نمایشگر گیمینگ جدید خود به نام Spectrum با حاشیه بسیار کم و کیفیت صفحه نمایش بالا رونمایی کرده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شایعه: نسخه‌های مختلفی از سری Silent Hill در دست توسعه قرار دارد [به‌روزرسانی ۲]

بر اساس گزارشی از کاربری در شبکه‌ی اجتماعی Twitter که با منابعی از شرکت کونامی در ارتباط است، هم‌اکنون نسخه‌های مختلفی از سری Silent Hill در دست توسعه قرار دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بخش چندنفره‌ی Resident Evil: Resistance در دنیای بازی Resident Evil 3 Remake جزیان ندارد

بازی‌بازان به شدت منتظر انتشار Resident Evil 3 Remake هستند و اکنون به نظر می‌رسد که بخش چندنفره‌ی آن یعنی Resident Evil: Resistance، در دنیای این بازی و سری Resident Evil جریان نخواهد داشت. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

جنرال موتورز بزودی هامر الکتریکی معرفی خواهد کرد

متاسفانه در سال ۲۰۱۰ بود که برند هامر از ادامه تولید خود دست برداشت و به نوعی این برند محبوب ورشکست شد. اما گویی جنرال موتورز شرکت مادر جدید هامر در نظر دارد بزودی محصول الکتریکی از این برند معرفی کند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

انتشار اطلاعاتی از Xperia 1.2 پرچمدار نسل جدید سونی

شرکت سونی در MWC 2020 از نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. گوشی هوشمندی که تاکنون اطلاعات محدودی دردسترس قرار گرفته و باید منتظر جزئیات تکمیلی باقی ماند. اما به نظر می‌رسد این مدل Xperia 1.2 باشد و به تازگی اطلاعات سخت افزاری آن فاش شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کدام دستگاه های اپل iOS 14 دریافت خواهند کرد

شرکت اپل هر سال بهار طی رویداد WWDC نسخه جدید سیستم عامل‌های خود از جمله iOS را معرفی می‌کند. در این بین قصد داشته طی کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 از سیستم عامل iOS 14 رونمایی کند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شایعه: شرکت کپکام به زودی از بازی جدیدی رونمایی خواهد کرد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی شایعاتی مبتنی بر توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از سری Resident Evil منتشر شده است که بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. اکنون AestheticGamer که این گزارش را در فضای مجازی پخش کرد، اظهار داشته است که شرکت کپکام (Capcom) به زودی از بازی جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد و این پروژه نسخه‌ی جدید…

بازی Doom Eternal دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود

بازی Doom Eternal در نمایش‌ها زیبا به نظر رسیده و با توجه به اطلاعاتی که از آن منتشر شده است، عنوانی شگفت‌انگیز و دیوانه‌وار خواهد بود. اکنون خالق این بازی یعنی استودیوی اید سافتور (id Software) اظهار داشته است که هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای در این عنوان وجود نخواهد داشت که موجب خرسندی بسیاری از بازی‌بازان شده است. در ادامه…

تریلر جدیدی از بازی Persona 5 Royal منتشر شد

همان‌طور که مطلع هستید، به سرعت در حال نزدیک شدن به انتشار بازی مورد انتظار Persona 5 Royal هستیم و اکنون در همین راستا، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که به تماشای آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ادامه‌ی موفقیت‌های اژدها

سرانجام جدیدترین جدول فروش هفتگی بریتانیا نیز منتشر شد و ما نیز به همین مناسبت مجددا در خدمت شما عزیزان رسیده‌ایم. در این هفته هم‌چنان فروش مناسب بازی Dragon Ball Z: Kakarot ادامه داشته و موفقیت دیگری را برای کنسول نینتندو سوییچ به ارمغان آورده است. (بیشتر…)

کیا بزودی شاسی بلند کامپکت جدید معرفی می کند

شرکت کیا یکی از برندهای مطرح کره‌ای در زمینه تولید خودرو بوده که تاکنون شاسی بلندهای مختلفی را در بازار عرضه کرد. حال برای نمایشگاه اتومبیل Auto Expo 2020 هند، به دنبال رونمایی شاسی بلند کامپکت جدیدی است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

حضور بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Last of Us Part 2 در مراسم Taipei Game Show رسما تایید شد

هفته‌ی آینده مراسم Taipei Game Show 2020 با حضور ۳۵۰ هزار بازدیدکننده برگزار خواهد شد و اکنون در همین راستا، حضور بازی‌های The Last of Us Part 2 و Cyberpunk 2077 تایید شده است که در ادامه به مرور آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)