فراتر از تصورات الکترونیک آرتس؛ فروش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به ۸ میلیون نسخه رسید

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) از آمار جدیدی رونمایی و گزارش فروش بازی‌های گذشته‌ی خود را در آن ارائه کرده است. قطعا بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از بزرگترین عناوین شرکت الکترونیک آرتس در سال‌های اخیر بوده و اکنون بر اساس این آمار، فروش این عنوان به ۸ میلیون نسخه رسیده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توانست با ارائه‌ی ماجراجویی هیجان‌انگیزی در دنیای این مجموعه، آن را مجددا احیا کرده و نگاه‌های بسیاری از بازی‌بازان را به خود جلب کند. بر اساس توضیحات شرکت الکترونیک آرتس در گذشته، آن‌ها انتظار داشتند که این بازی تا پایان سال مالی ۲۰۲۰، شش الی هشت میلیون نسخه به فروش رساند. با این تفاسیر، فروش ۸ میلیون نسخه‌ای این بازی در این بازه‌ی اندک فراتر از انتظارات آن‌ها بوده و قطعا نقطه‌ی عطفی برای این عنوان نیز محسوب می‌شود.

بلیک یورگنس (Blake Jorgensen)، مدیر ارشد شرکت الکترونیک آرتس، در خصوص این فروش اظهار داشت که عملکرد این بازی از انتظارات آن‌ها فراتر رفته و اکنون آن‌ها فروشی ۱۰ میلیونی را تا پایان سال مالی ۲۰۲۰ میلادی برای این عنوان پیش‌بینی می‌کنند. وی همچنین چنین موفقیتی را نتیجه‌ی بزرگی برای عنوانی تک‌نفره و اکشن می‌داند. همچنین بر اساس توضیحات توسعه‌دهندگان این بازی، محتوایی جدید نیز در آینده برای آن منتشر خواهد شد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

7 دیدگاه در “فراتر از تصورات الکترونیک آرتس؛ فروش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به ۸ میلیون نسخه رسید

این بازی رو هوی راین‌کلک تمام کرده…ولی من فقط نگاه میکردم.واقعا بازی خوبی بود و هاردکور (:pardon:)

به نظرم بعد از dmc5 بهترین بازی اکشن سال۲۰۱۹ همینه‌.ازش سگی لذت بردم خیلی بازی باحالی بود امیدوارم به زودی نسخه جدیدشم بسازن.
BD1❤

Astral Chain واسه من بهترین اکشن ۲۰۱۹ بود. به نظرم از DMC 5 یکمی بالاتر میزد به خاطر نوآوری و اکشن باطراوتی که ارائه میداد.
اکشن DMC 5 حرف نداشت ولی واقعا واسه من که نسخه های قدیمو پلی کردم تکراری میزد، با اینکه خیلی چیزا بهش اضافه شده.

جان یک بازی دیگه معرفی شده توسط آقای آهاز:astra chain ولی این که مال نینتندوعه

آره واسه ننتندوئه ولی واقعا با کیفیت درست کردن

به هر حال سلیقه ها متفاوته به نظر من بهترین dmcهایی که بازی کردم به ترتیب زیره:
۱.devil may cry3
۲.devil may cry5
۳.devil may cry4
۴.dmc:devil may cry
۵.devil may cry1
۶.devil may cry2

خداوکیلی اگه تو استیم نبود محال ممکن بود چنین فروشی بدست بیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *