فروش نرم‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۴ به ۱.۱۸۱ میلیارد نسخه رسید

به سرعت به زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ و آغاز نسل نهم کنسول‌ها نزدیک می‌شویم و اکنون در همین راستا، گزارش‌های جدیدی از عملکرد شرکت‌های مایکروسافت (Microsoft) و سونی (Sony) را شاهد هستم. بر اساس این گزارش‌ها، فروش نرم‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۴ در حدود ۱.۱۸۱ میلیارد نسخه رسیده است.

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که به پیشی گرفتن کنسول نینتندو سوییچ از اکس‌باکس وان اشاره دارد. همچنین بر اساس این گزارش‌ها، فروش و سود نرم‌افزاری کنسول اکس‌باکس وان نیز ۱۱ درصد کاهش یافته است. اکنون نوبت به شرکت سونی رسیده است که آماری از فروش نرم‌افزاری خود را ارائه کند.

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده است که فروش نرم‌افزاری آن‌ها تا ماه ژانویه ۲۰۲۰ میلادی رقمی بالغ بر ۱.۱۵۰ میلیارد نسخه بوده و اکنون این رقم به ۱.۱۸۱ میلیارد نسخه رسیده است. لازم به اشاره است که این آمار تا تاریخ جمعه، ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ (۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) محاسبه شده و در ۱۲ ماه گذشته، فروش نرم‌افزاری این کنسول ۲۵۷ میلیون نسخه بوده است.

بر اساس توضیحات شرکت سونی، بازی‌های بزرگ آن‌ها از طریق خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه پلی‌استیشن به فروش رسیده است. قطعا این شرکت بازی‌های بزرگی را در سال جاری منتشر خواهد کرد و هنوز فروش مناسب آن‌ها ادامه خواهد داشت.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این کنسول را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

19 دیدگاه در “فروش نرم‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۴ به ۱.۱۸۱ میلیارد نسخه رسید

عشق استpc که اگر نبود من هم‌نبودم (:cool:)

۲

نوبت Gaben هم میرسه آمار فروش بده به زودی 🔥🔥 اما متاسفانه رقابت اپیک و استیم زیاد رو فروش تاثیر نداشته و احتمالا یکمی نسبت به قبل هم افت کرده.

۱

ولی هرچی باشه بازم استیم هنوز پیشتازه!
مثل این میمونه یک موتور سوار با یاماها ۱۰۰(اپیک) بیاد رقابت کنه با یک قطار یا هواپیما(استیم بزرگ) برای مسافر کشی! (:cool:) (:cool:) (:cool:) (:yess:)
بحث در مورد سود خوردن شرکتا هم میشه همون کرایه!

راستش بر عکسه
چون گیبن با تخفیفات همیشگی و سنگین داره ثابت میکنه که چقدر به پیسی گیمینگ متعهده و کاربراشم همیشه دست به خرید میزنن
یکم درامدش کمتر شده اما کاربراش بازیهای بیشتری دارن

تنهایی بخش نظرات رو شخم میزنیا XD

چیزایی که تابه حال داشتم:
ps1
sega
pc(اصل کاری)

جون…فقط گیم…یعنی اگه من توی یک هفته یک بازی تمام‌نکنم احساس میکنم زندگیم پوچه…به خاطر همین سعی میکنم با بازیا کنار بیام.از یک مهر۹۸ تا الان۱۶ تا بازی تمام کردم که شانزدهمیdoom2016 بود. (:cool:) (:cool:) (:cool:)

۱

دقیقا منم سه سال پیش حالت تو رو داشتم. تو دوره ای هم بودیم که سینما شدیدا افت کرده بود و هنوزم داره درجا میزنه؛ البته امسال فیلمای خوبی هم داشتیم ولی کلی میکم. گیم منو نجات داد تو این دوره/
با اومدن Uncharted 4، God of Wart Hellblade، Doom Eternal و A Way Out هر لحظه بیشتر هایپ میشدم.

۱

من یک‌مدت طولانی‌کلن بازی نمیکردم…تا این‌که سال پبش همین‌موقع ها اوت لست۱ رو بازی کردم و به دنیای گیم‌برگشتم به خاطر همین سری اوت لست رو خیلی دوست دارم.از اون‌موقع تا الان کار من شده بازی تمام کردن.همین سه ماه تابستون۲۶تا بازی تمام کردم. (:cool:)

منم از یک مهر ۹۸ تا امروز جدا از تایم کاریم برای ۱۵۶ بار میخوام serious sam رو تموم کنم (:cool:)

Ugh-Zan IV: Oh no Sammy, Not Again (:no:)

۱

Sammy? Sammy? No, Not Sammy again! (:cool:)

خداوندگار Odin به دادم برسه… دیگه فهمید چجوری میتونه آزار برسونه
ببین برای کی میخوایم ویرایش بزاریم :))

آقای آهاز saw1 رو دیدی؟

آره، خیلی وقته پیش. چطور مگه؟ 🙂

۱

GAME OVER اگه میگفتید نه تعجب میکردم.من که سال پیش دیدمش.

ژانر Horror حرف نداره. مخصوصا آسیایی ها واقعا کارشون درسته. چه تو سینما و چه تو گیم.

آره عاشقشم.منتظر کانجورینگ۳ هستم.

(:rofl:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *