آغاز تولید آزمایشی آیفون SE 2 اپل

اگرچه اپل تاکنون اشاره‌ای به نسل جدید آیفون SE نداشته اما تاکنون با گزارش‌های بسیاری رو به رو شدیم که خبر از عرضه یک مدل اقتصادی با نام آیفون ۹ در سال ۲۰۲۰ توسط این شرکت کوپرتینویی دادند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

اپل درصدد است تا سال جاری آیفون ۹ یا همان آیفون SE 2 را با مشخصات قابل توجه و قیمت مناسب معرفی کند. در حالی که گفته شده بود تولید نهایی این اسمارتفون از فوریه آغاز می‌شود، به تازگی گزارشی انتشاریافت که نشان می‌دهد برند کوپرتینویی تولید آزمایشی آیفون SE 2 را آغاز کرد.

این موضوع بدان معناست که محصول مورد اشاره بزودی تولید نهایی آن آغاز شده و در نهایت مارس سال جاری باید در انتظار رونمایی آن باشیم. این گزارش توسط وب سایت چینی MyDrivers فاش شد و اپل انتظار دارد که کل محموله آیفون SE 2 در سال ۲۰۲۰ به ۳۰ میلیون دستگاه برسد. همچنین گفته شد این دستگاه به جای آیفون SE 2 با نام آیفون ۹ رونمایی خواهد شد.

آیفون SE 2 اپل در نزدیکی رونمایی

قیمت آن در چین زیر ۳۰۰۰ یوان است و این یعنی با قیمت ۳۹۹ دلار باید دیوایس جدید اپل را خریداری کرد. از مشخصات کلیدی آیفون SE 2 یا آیفون ۹ باید به دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی تک لنز، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، پردازنده A13 بایونیک، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل iOS 13 اشاره کرد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید تا مارس سال جاری منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات بی‌اساس اشاره کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *