بروزنیوز

کارگردان بازی Astro Bot: Rescue Mission به استودیوی ژاپن پیوست

اکنون با نزدیک شدن به زمان آغاز نسل آینده‌ی کنسول‌ها، شرکت سونی (Sony) تغییراتی را در استودیوی ژاپن (Japan Studio) داده و اعلام کرده است که از این پس نیکولاس دوسی (Nicolas Doucet)، کارگردان سابق بازی Astro Bot: Rescue Mission، به ریاست این استودیو منصوب شده است. (بیشتر…)

گزارش: بازی The Last of Us Part 2 احتمالا رده‌بندی سنی بالای ۱۷ سال را دریافت خواهد کرد [به‌روزرسانی]

با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از بازی The Last of Us Part 2 مشاهده کردیم، قطعا این بازی عنوانی برای بزرگسالان خواهد بود و از خشونت، موضوعات و صحنه‌های به شدت دلخراشی برخوردار است. اکنون اطلاعاتی منتشر شده است که با توجه به آن‌ها، رده‌بندی سنی بالای ۱۷ سال (M) را می‌توان برای آن متصور شد. (بیشتر…)

سی‌دی پراجکت رد: ما به فناوری واقعیت مجازی می‌اندیشیم

همان‌طور که مطلع هستید، فناوری واقعیت مجازی به سرعت در حال پیشرفت و فراگیر شدن است. همین موضوع سبب شده است تا برخی از بازی‌بازن کنجکاو باشند که بدانند آیا استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) نیز آن را در نظر می‌گیرد و یا خیر. اکنون این استودیو اعلام کرده است که آن‌ها به فناوری واقعیت مجازی می‌اندیشند ولی…

رونمایی بنتلی از کوپه زمستانی Continental GT ice racer

شرکت بنتلی یکی از خودروسازان برجسته در زمینه تولید اتومبیل‌های لوکس و گران قیمت است. به تازگی از مدلی رونمایی کرده که باید آن را بیشتر مناسب شرایط کوهستانی و برفی دانست و این مدل Continental GT ice racer نام دارد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اسپیکر هوشمند Galaxy Home Mini سامسونگ اوایل فوریه عرضه می شود

شرکت سامسونگ سال ۲۰۱۹ از اسپیکر هوشمند کوچکی که رقیب جدی اکودات آمازون بوده، رونمایی کرد. اما هیچ گاه برند کره‌ای به تاریخ عرضه این اسپیکر هوشمند کوچک و کارآمد اشاره نکرد که شایعه جدید تاریخ را فاش کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کارگردان هنری مجموعه‌ی Mirror’s Edge به استودیوی رترو پیوست

استودیوی رترو (Retro Studios) چند سالی است که مشغول توسعه‌ی بازی Metroid Prime 4 بوده و حتی فرایند توسعه‌ی آن را نیز در سال‌های اخیر از سر گرفت. آغاز مجدد فرایند توسعه‌ی این پروژه نیز با پیوستن کایل هفلی (Kyle Hefley)، طراح شخصیت‌های سری Halo، همراه شد. اکنون به نظر می‌رسد که ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود و آن‌ها…

کیس جالب آیفون ۱۱ پرو با محافظ ایرپاد

شرکت اپل سال ۲۰۱۹ نسل جدید هدفون بی سیم ایرپاد خود را به عنوان ایرپاد پرو معرفی کرد. گزینه‌ای که طراحی بهبودیافته نسبت به قبل داشته و از مدل‌های برجسته تلقی می‌شود. در این بین به تازگی کیس جالبی از آیفون ۱۱ پرو عرضه شده که ویژگی جالبی دارد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی Cyberpunk 2077 دارای ۷۵ داستان خیابانی خواهد بود

درست است که تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 به تعویق افتاده است ولی شکی وجود ندارد که در نهایت این موضوع به نفع طرفداران تمام خواهد شد. اکنون طبق توضیحات جان مامایس (John Mamais)، رئیس استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، این بازی در مرحله‌ی بهینه‌سازی قرار دارد و محصول نهایی شامل ۷۵ داستان خیابانی خواهد بود. (بیشتر…)

استودیوی پلاتینیوم گیمز یکی از گزینه‌های خرید شرکت مایکروسافت بود

همان‌طور که مستحضر هستید، استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و به تازگی قرار داد همکاری را با شرکت تنسنت (Tencent) امضا کرده است. هدف از این همکاری نیز گسترش بازی‌های خود به منظور انتشار برروی پلتفرم‌های مختلفی است. (بیشتر…)

شایعه: کنسول پلی‌استیشن ۵ هم‌چنان عملکرد بهتری را از نظر اجرا نسبت به اکس‌باکس سریز اکس ارائه می‌کند

کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سریز اکس قرار است در سال جاری منتشر شوند و از حالا مقایسه‌ی قدرت و رقابت بین آن‌ها آغاز شده است. اکنون بر اساس گزارش‌های جدیدی، کنسول پلی‌استیشن ۵ هم‌چنان عملکرد بهتری را از نظر اجرا نسبت به اکس‌باکس سریز اکس ارائه می‌کند. در ادامه با برونیوز همراه باشید. (بیشتر…)