اولین تصاویر و مشخصات Galaxy Z Flip سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند و برای سال ۲۰۲۰ نیز به دنبال رونمایی پرچمداران منحصربفرد و جدیدی است. یکی از این مدل‌ها گوشی هوشمند تاشو Galaxy Z Flip است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

سامسونگ درصدد است طی رویداد ۱۱ فوریه نه تنها سری گلکسی اس ۲۰ را در سه مدل پلاس، اولترا و استاندارد رونمایی کند. به تازگی اولین تصاویر و مشخصات Galaxy Z Flip تلفن هوشمند تاشو این شرکت کره‌ای فاش شد.

طبق مشخصات Galaxy Z Flip دارای نمایشگر ثانویه ۱.۰۶ اینچی با وضوح ۳۰۰*۱۱۶ پیکسل، نمایشگر اولیه ۶.۷ اینچی با نسبت تصویر ۲۲:۹ و وضوح Full HD+، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو با رابط کاربری One UI 2.0 و برخی دیگر است.

Galaxy Z Flip سامسونگ با طراحی تاشو

این گوشی هوشمند قرار است با قیمت ۱۴۰۰ دلار در رویداد ۱۱ فوریه رونمایی و سپس تنها ۳ روز بعد یعنی ۱۴ فوریه به فروش برسد. این در حالی بوده که سری گلکسی اس ۲۰ تا ۶ مارس به بازار ورود پیدا نخواهند کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت سامسونگ به معرفی نسل جدید محصول تاشو و پرچمدار خود بپردازد. پیش بینی شده بیشتر شایعات افشا شده به حقیقت تبدیل شود.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *