بازی Ori and the Will of the Wisps رسما گلد شد

سرانجام روز موعود فرا رسید و شاهد گلد شدن بازی مورد انتظار Ori and the Will of the Wisps هستیم. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

بازی Ori and the Blind Forest که توسط استودیوی مون (Moon Studios) توسعه یافته است، در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر و به یکی از عناوین موفق شرکت مایکروسافت (Microsoft) تبدیل شد. از این رو، طرفداران و بسیاری از بازی‌بازان به شدت تشنه‌ی تجربه‌ی نسخه‌ی دوم آن یعنی Ori and the Will of the Wisps هستند که فرایند توسعه‌ی این بازی رسما به پایان رسیده و به زودی شاهد به واقعیت پیوستن موضوع یاد شده خواهیم بود.

استودیوی مون پس از ۵ سال تلاش سخت، توسعه‌ی بازی مترویدوینیا Ori and the Will of the Wisps را به اتمام رسانده و اکنون این عنوان رسما گلد شده است. با این تفاسیر، کدهای نهایی بازی در دیسکی ذخیره شده و از هم‌اکنون هر بهینه‌سازی و رفع ایرادی در قالب به‌روزرسانی جدیدی در روز عرضه و یا پس از آن منتشر خواهد شد. این استودیوی با ارسال پیامی در صفحه‌ی رسمی این بازی، در خصوص به پایان رسیدن فرایند توسعه‌ی آن اظهار داشت:

بازی Ori and the Will of the Wisps گلد شد. تبریک به استودیوی مون و تمام تیم توسعه‌دهنده. سرنوشت شخصیت اوری (Ori) را در چهارشنبه، ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۸ (۱۱ مارس ۲۰۲۰ میلادی)، به وسیله‌ی پیش خرید نسخه‌ی Collector Edition از خرده‌فروشی محبوب خود کشف کنید.

بازی Ori and the Will of the Wisps قرار است در تاریخ یاد شده برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. همچنین این بازی هم‌زمان با عرضه برروی این پلتفرم‌ها، برروی سرویس گیم پس نیز منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “بازی Ori and the Will of the Wisps رسما گلد شد

عالیه.نسخه یکش که همه‌چیزتمام بود،از شاهکار بودن این نسخه هم مطمعنم.قراره تعطیلات نوروز این بازی رو بازی کنم،چی از این بهتر. 😀

۱

چه خبر نامبر وانی ازش اومد. همین روزا بود که داشتیم دربارش حرف میزدیم. تبریک ویژه به خودت شپرد ???

۱

آره من این بازی رو خیلی دوست دارم.توی متن خبرسال ۲۰۱۵ رو درست کنید 🙂

۱

منم همینطور. نمیتونم واسه اینم صبر کنم ???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *