بروزنیوز

گزارش: رقابت میان فروشگاه‌ها فروش دیجیتالی بازی‌های رایانه‌های شخصی را کاهش داده است

بر اساس توضیحات مت پیسکاتلا (Matt Piscatella)، تحلیلگر گروه آماری NPD، فروشگاه اپیک گیمز بر فروش دیجیتالی بازی‌های رایانه‌های شخصی تاثیراتی را گسترده را داشته و سودآوری آن را کاهش داده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

ماوس گیمینگ اقتصادی Rival 3 استیل سریز معرفی شد

شرکت استیل سریز یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتری گیمینگ بوده که به تازگی تصمیم گرفت از ماوس گیمینگ بودجه محور یا اقتصادی خود به نام Rival 3 رونمایی به عمل آورد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تصویری از صفحه بارگذاری کنسول پلی‌استیشن ۵ فاش شد

تاکنون تصاویر بسیاری از ظاهر و رابط کاربری کیت توسعه‌دهندگان پلی‌استیش ۵ به بیرون درز کرده است. اکنون در همین راستا، تصویری از صفحه بارگذاری آن نیز فاش شده است که لوگوی این کنسول را به نمایش می‌گذارد. (بیشتر…)

آیا موتورولا تلفن هوشمند قلم دار معرفی می کند؟

شرکت سامسونگ اولین کمپانی بوده که به تولید تلفن هوشمند دارای قلم پرداخت و آن چیزی نبود جز گلکسی نوت. در این بین برخی برندهای دیگر به پیروی از این برند تصمیم گرفتند چنین محصولی عرضه دارند و حال به نظر می رسد موتورولا دیگر کمپانی این برنامه است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

برنامه زمانی انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی‎های ال جی مشخص شد

شرکت ال جی چندان در زمینه انتشار بروزرسان اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود فعال نیست. در این بین شعبه ایتالیا برند کره‎ای جزئیاتی درباره نقشه راه انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند این کمپانی مشخص کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تصاویر رندر خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ پیش از معرفی

شرکت سامسونگ بزودی قصد دارد نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خانواده گلکسی اس را تحت عنوان سری گلکسی اس ۲۰ معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آنها منتشر شد و حال به تازگی تصاویر رندر شده این سری منتشر شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

Metro Exodus | تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Sam’s Story فاش شد

بازی Metro Exodus در سال گذشته منتشر شد و موفقیت بزرگی را برای ناشر آن یعنی کوچ مدیا (Koch Media) به دست آورد. اکنون طبق وعده‌ی توسعه‌دهندگان این بازی یعنی استودیوی فورای گیمز (۴A Games)، بسته‌الحاقی جدیدی با نام Sam's Story برای آن منتشر خواهد شد که به نظر می‌رسد اکنون تاریخ انتشار آن فاش شده است. در ادامه با…

بازی Exit the Gungeon در بهار امسال به فروشگاه استیم اضافه خواهد شد

تقریبا در اوایل این ماه بود که استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی داج رول گیمز (Dodge Roll Games) اعلام نمود که فروش این بازی از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است. قطعا این بازی توانسته جامعه مجازی بزرگی را به سمت خود جذب کند و اکنون به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان آن خواستار افزایش اعضای این جامعه نیز هستند.…

مصمم‌تر از همیشه | انتظاراتمان از بازی Serious Sam 4: Planet Badass

ما اکنون در سال ۲۰۲۰ میلادی هستیم ولی هنوز زمانی که اسم سری Serious Sam را می‌ شنویم، ناخودآگاه خاطرات دوران گذشته و بچگی به سراغمان می‌ آید. روزهایی که پس از زنگ آخر مدرسه، به سرعت با دوستانمان خداحافظی می‌ کردیم و دوان دوان راهی خانه می‌شدیم تا حتی بتوانیم نیم ساعت بیشتر Serious Sam: The First Encounter را…

نسل بعدی Galaxy Fold در بهار امسال رونمایی می شود

شرکت سامسونگ در رویداد ۱۱ فوریه از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس رونمایی خواهد کرد. در این بین مدل تاشو Galaxy Z Flip هم رونمایی خواهد شد اما در واقع جانشین Galaxy Fold نسل اول نیست و به تازگی اطلاعاتی پیرامون جانشین گلکسی فولد منتشر شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

نسل بعدی ولوو XC90 سال ۲۰۲۲ با پیشرانه الکتریکی از راه می رسد

چند سالی از عرضه نسل فعلی شاسی بلند لوکس ولوو موسوم به XC90 می‌گذرد و تاکنون شرکت سوئدی هیچ برنامه‌ای برای معرفی نسل جدید شاسی بلند رده بالا خود نداشته است. اما به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد عرضه چنین مدلی باشیم. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شاون لیدن: خرید استودیوی اینسامنیاک گیمز یکی از بزرگترین دستاوردهای من است

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی شاون لیدن (Shawn Layden)، رئیس سابق استودیوی های جهانی سونی (Sony)، از این شرکت خارج شده و هرمن هولست (Hermen Hulst) جایگزین وی شده است. اکنون وی توضیحاتی را درباره‌ی خرید استودیوی محبوب اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) ارائه کرده است که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم. (بیشتر…)