تریلر جدیدی از بسته‌الحاقی Dead Cells: The Bad Seed منتشر شد

همان‌طور که مطلع هستید، بسته‌‌ی الحاقی جدیدی برای بازی Dead Cells در سال جاری منتشر خواهد شد. اکنون در همین راستا، خالق این بازی یعنی استودیوی موشن توین (Motion Twin) تریلر جدیدی از این بسته‌ی الحاقی را منتشر کرده است که در ادامه به تماشای آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید.

این بسته‌ی الحاقی قرار است دشمنان، تله‌های محیطی و محتویات بیشتری را به بازی اصلی اضافه کند. اسلحه‌ی داس نیز از جمله سلاح‌هایی است که تاکنون تایید شده و در کنار دیگر سلاح‌های جدید، به این بازی اضافه خواهد شد. اکنون در این تریلر نیز دشمنان بی‌هدد (Beheaded) دارای سلاح‌های جدیدی مانند بمب‌های دودزا هستند که می‌توانند از آن‌ها استفاده کرده و به وسیله‌ی این بمب نیز ناپدید شوند.

تریلر منتشر شده بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی این بازی را در معرض نمایش گذاشته و بر دشمنان و سلاح‌های جدید تمرکز دارد. این نریلر به شدت زیبا بوده و نوید بسته‌ی الحاقی هیجان‌انگیزی را به بازی‌بازان می‌دهد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بسته‌الحاقی Dead Cells: The Bad Seed قرار است در تاریخ سه‌شنبه، ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ (۱۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. همچنین این بازی در تاریخ مقرر شده نیز با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

7 دیدگاه در “تریلر جدیدی از بسته‌الحاقی Dead Cells: The Bad Seed منتشر شد

تو این بازی اگر بمیریم از اول میاره…مسخرست.

۱

این دوم چقدر عالیه…گیمپلی خالص.من‌موندم چطور گوتی نشده (:cool:)

چون متاسفانه گیمر های جدید که اکثرا کم سن و سال هستن نمیتونن بازی های سبک دووم رو به درستی درک کنن و میرن به بازی های مسخره دیگه رای میدن (:dash:)

چقد من دوست دارم از عکس پروفایلم رونمایی کنم (:crazy:) (:rofl:)

بهترین کامنت روز :)) شپرد نرو یه سورپرایز دارم تا ۱۲ میفرستم و سایت

من عاشق سورپرایزم. 🙂

نه ولا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *