۱۰۰ هزار دستگاه از هدست ولو ایندکس به دلیل بازی Half-Life: Alyx به فروش رفته است

به نظر می‌رسد که شرکت ولو (Valve) موجب شده است تا با رونمایی از بازی Half-Life: Alyx، به بازار هدست‌های واقعیت مجازی پلتفرم رایانه‌های شخصی رونق ببخشد. اکنون هدست واقعیت مجازی ولو ایندکس فروش شگفت‌انگیزی را به دلیل معرفی این بازی تجربه کرده است که در ادامه به مرور آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید.

وب‌سایت Superdata آمار جدیدی از فروش هدست‌های واقعیت مجازی را منتشر کرده است که به فروش این هدست‌ها در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی اشاره دارد. بر اساس این آمار به نظر می‌رسد که از زمان معرفی بازی Half-Life: Alyx، فروش هدست ولو ایندکس نیز به شدت افزایش یافته و اکنون این هدست در سه ماه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی، بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه را به فروش رسانده است. فروش این هدست در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ میلادی، ۴۶ هزار دستگاه بود که با این تفاسیر، فروش آن به شدت افزایش یافته است.

اما موضوع جالب توجه قیمت این هدست بوده که به شدت بیشتر از دیگر هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار است. اما با این وجود، این هدست با قیمت هزار دلاری خود توانسته به چنین فروش شگفت‌انگیزی دست پیدا کند. شکی نیست که بازی Half-Life: Alyx به عنوانی بزرگ برروی هدست‌های واقعیت مجازی تبدیل خواهد شد و اکنون به راحتی پیش از عرضه نیز توانسته فروش هدست ولو ایندکس را به نقطه‌ی عطف جدیدی رساند.

لازم به اشاره است که هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر نیز هم‌چنان صدرنشین فهرست فروش بوده و اکنون توانسته در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی، ۳۳۸ هزار دستگاه را به فروش رساند.

بازی Half-Life: Alyx در تاریخی نامشخص برروی پلتفرم رایانه‌ های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین گزارشاتی منتشر شده است که به عرضه‌ی آن برروی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر اشاره دارد. همچنین شرکت والو تایید کرده است که بخش چندنفره نیز در این بازی وجود نخواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

5 دیدگاه در “۱۰۰ هزار دستگاه از هدست ولو ایندکس به دلیل بازی Half-Life: Alyx به فروش رفته است

وقتی پای هف لایف وسط باشه ملت هر کاری میکنن

فکر کنید گوتی بشه :))

۲

شوخیشم مسخرست.گوتی۲۰۲۰ از بین این بازیاست:
Cyberpunk2077
last2
re3 remake
Doom Eternal
ori and the will of the wisps

چرا نشه از کجا معلوم
ولی اگه بشه عمب چیزی میشه (:pardon:)

۱

مثل روز روشن معلومه‌که نمیشه دیگه دعوا نداره (:acute:)

از بین بازی های وی آر به احتمال ۱۰۰ در ۱۰۰ اول میشه (:cool:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *