تریلر زمان عرضه‌ی بازی Journey to the Savage Planet منتشر شد

سرانجام بازی Journey to the Savage Planet برروی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شد و اکنون در همین راستا، تریلر زمان عرضه‌ی آن نیز منتشر شده است که در ادامه به تماشای آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید.

این بازی به صورت اول شخص دنبال خواهد شد و شما را به ماجراجویی‌هایی در سیاره‌ی عجیبی به نام AR-Y 26 فرا می‌خواند. همچنین خطرات بسیاری نیز در این بازی وجود دارد که شما در راه ماجراجویی‌های خود نیز با آن‌ها مواجه خواهید شد. همچنین منابع در این بازی نیز بسیار محدود بوده و شما با ساخت و ساز آن‌ها، آیتم‌های جدیدی را به دست خواهید آورد.

همچنین این بازی را می‌توانید به صورت Co-op تجربه کرده و از بخش‌های سکوبازی و تیراندازی آن به همراه دوستان خود لذت ببرید. تریلر منتشر شده نیز به خوبی محیط‌ها و سبک هنری شگفت‌انگیز آن را به نمایش گذاشته است. البته بخش‌هایی از اکتشاف و گیم‌پلی آن را نیز در این تریلر مشاهده می‌کنیم که از نقاط قوت آن محسوب می‌شود

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی Journey to the Savage Planet که توسط استودیوی ۵۰۵۰ گیمز (۵۰۵ Games) توسعه یافته است، در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “تریلر زمان عرضه‌ی بازی Journey to the Savage Planet منتشر شد

اسم قشنگی داره.به نظر بازی خوبی میاد

۱

خبری ازori هست،پوشش بدید.

۱

تبریک ?? ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *