آیفون ۹ یا آیفون SE 2 شبیه به آیفون ۸ است

شرکت اپل درصدد بوده سال جاری از گوشی هوشمند اقتصادی خود تحت عنوان آیفون SE 2 یا آیفون ۹ رونمایی کند. یک گزینه برجسته که طراحی جذاب برای آن در نظر گرفته شده و نقطه عطفی در کاربری به شمار می‌رود. به تازگی اطلاعات جدیدی از آیفون ۹ منتشر شد و با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

آیفون ۹ که به عنوان نام آیفون SE 2 شناخته می‌شود، در سال جاری با مشخصات قابل توجهی از راه خواهد رسید. اپل درصدد بوده این مدل را با طراحی شبیه به آیفون ۸ عرضه دارد زیرا شامل کلید فیزیکی Home شده و به نوعی برای کاربران تجربه مدل‌های قبلی را یادآور می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD بوده و ابعاد ۱۳۸*۶۷*۷.۹ میلی‌متری دارد و با ضخامت کمتری نسبت به آیفون ۸ همراست. بدنه عقب این دستگاه از نوع شیشه است و گفته شده از یک دوربین عقب بهره می‌برد.

اپل آیفون ۹ با طراحی شبیه به آیفون ۸

همچنین شامل تاچ آیدی شده و از پردازنده قدرتمند A13 Bionic بهره می‌برد. حافظه رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، سیستم عامل iOS 13 و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

اپل قصد دارد آیفون ۹ را به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده و خوش قیمت با هزینه ۳۹۹ دلار عرضه دارد. بنابراین نسبت به سایر مدل‎های اپل بسیار ارزان بوده و پیش بینی شده با استقبالی رو به رو شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و تنها باید تا مارس امسال منتظر بمانیم و بدون شک اپل در همین ماه نیز به عرضه آیفون ۹ یا SE 2 خواهد پرداخت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *