نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Dying Light: Bad Blood برای دارندگان بازی Dying Light رایگان شد

دست است که انتشار بازی Dying Light 2 به تعویق افتاده و به نوعی این عنوان در سکوت خبری فرو رفته است ولی استودیوی خالق این مجموعه یعنی تکلند (Techland)، نسخه‌های قبلی را فراموش نکرده و قرار است  نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Dying Light: Bad Blood را برای دارندگان بازی Dying Light، به صورت رایگان در دسترس قرار گیرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

بازی Dying Light: Bad Blood شما در میان ۱۲ بازی‌باز قرار داده و همچنین دسته‌های بزرگی از زامبی‌ها را در مقابل تیم شما قرار می‌دهد. پیروز نیز تنها بازمانده‌ی نبرد خواهد بود که رقابتی هیجان‌انگیز را میان اعضای تیم شما رقم خواهد زد.

اگر شما نسخه‌ای از بازی Dying Light را صرف نظر از پلتفرم آن در اختیار داشته باشید، بازی Dying Light: Bad Blood را می‌توانید به صورت رایگان برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی تجربه کنید. این اتفاق به دلیل پنجمین سالگرد این بازی رخ داده و اگر شما بازی Dying Light: Bad Blood را در سال ۲۰۱۵ تهیه کرده باشید، می‌توانید نسخه‌ی دیگری از آن را نیز به صورت رایگان دریافت کنید.

بازی Dying Light 2 قرار است در تاریخی نامشخص برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایند

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Dying Light: Bad Blood برای دارندگان بازی Dying Light رایگان شد

از این بازی متنفرم.یعنی پارکورش فاجعه ای بود در حد المپیک.پارکور فقطassassins creed

دیگه کاسه صبرم لبریز شده عکسه پروفایل…. (:dash:)

۱

منم همینطور 😐 پشتیبان به زودی درستش میکنه داره روش کار میکنه نگران نباش درست میشه به زودی.

این به زودی یعنی (:boredom:)

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • PC
  • بازی ویدئویی
  • نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Dying Light: Bad Blood برای دارندگان بازی Dying Light رایگان شد