شایعه: بازی Elden Ring دارای آب و هوای پویا ودنیایی به شدت زنده خواهد بود

شکی نیست که با توجه به پیشینه‌ی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) و عناوین بزرگ وی مانند مجموعه‌ی Dark Souls، بازی Elden Ring نیز جزو مورد انتظارترین عناوین سال جاری محسوب می‌شود. اکنون اینسایدری اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است که موجب هیجان‌زده شدن طرفداران گشته است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی اینسایدری با نام کاربری Onmipotent در وب‌سایت ResetEra پیام‌هایی را ارسال نموده که موجب فاش شدن اطلاعاتی از بازی Elden Ring شده است. این اطلاعات شمل تغییرات جنبه‌های مختلف این بازی شده و شباهت‌های این عنوان را با مجموعه‌های Souls و Bloodborne بیان می‌کند. اما در کنار این مواد، برخی از تغییرات نیز ذات مکانیزم‌های بازی را تغییر می‌دهد که یکی از آن‌ها آب و هوای پویا است. بر اساس توضیحات Onmipotent، دنیای این بازی بر خلاف دنیای ثابت سری Souls که اتفاقات بر اساس اقدامات شما شکل می‌گرفت، دائما در حال تغییرات به وسیله‌ی آب و هوای پویا و قرارگیری دشمنان خواهد بود.

Onmipotent در ادامه توضیح می‌دهد که تغییرات دنیای بازی موجب می‌شود که شما راه‌های مختلفی را برای پیش‌برد خود اتخاذ کنید. همچنین در این انتخاب‌ها نیز ممکن است که با هیولا و چالش‌هایی دشوار مواجه شوید. زمانی که این اتفاق رنگ واقعیت به خود گیرد، شما دو گزینه فرار و یا امتحان شانس خود به منظور مغلوب کردن این هیولا را خواهید داشت. اگر شما گزینه‌ی فرار را انتخاب کرده و راه دیگری را پیش گیرد، ممکن است این هیولا باز هم سر راه شما قرار گرفته و حتی شاید این هیولا دومین گونه‌ی آن باشد. همچنین شما زمانی که به منطقه‌ای بازی می‌گردید، دشمنان قدیمی را در آن  ناحیه مشاهده نخواهید کرد و آب و هوای پویا نیز در کنار آن سبب می‌شود که محیط این بازی پویا و زنده‌تر از دیگر آثار میازاکی جلوه کند.

بازی Elden Ring احتمالا در سال ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

20 دیدگاه در “شایعه: بازی Elden Ring دارای آب و هوای پویا ودنیایی به شدت زنده خواهد بود

چقدر باحال مثل فانتوم پین….اگه اینجوری باشه خودمم بازیش میکنم.این که دشمنان یک منطقه بعد از کشتنشون دیگه اونجا نباشنم عالیه برخلاف دیگر آثار میازاکی…خبری ازwitchfire هست اگر خواستیدپوشش بدید 😀

۱

امیدوارم تمام کننده های Sekiro رو بزارن تو Elden Ring و باس فایتاش مثل سکیرو حماسی و Epic باشه.

مثل این که نمیدونید من با بازیهای میازاکی سرو کاری ندارم…در وصفشون بگم:سخت سخت سخت ودیگرهیچ.من میخوام لذت ببرم از بازی نه این که ثانیه به ثانیه بمیرم.آقاجون من قوی نیستم…من نوبم،خوب شد… 😀

سکیرو رو امتحان کن شپرد چون با Souls فرق داره. سکیرو تو مراحل و طی کردن ماموریتا سادس و فقط باس فایتاشه که خیلی سخته. جلوی لذت بردنتو نمیگیره و از ریتم نمیفته. بعد باس فایتاش خیلی حماسیه چون نه تنها خیلی خوب طراحی شدن، بلکه آخرش که میکشیشونم یه تمام کننده نامبر وان میزنی بهشون.
در کا اگه از سولز خوشتن نمیاد احتمالا با سکیرو ارتباط برقرار کنی.

اقای اهاز من خودم فقط تونستم دارک سولز۲ و سکیرو(پایان شورا) رو برم و دارک سولز۱ رو هم سر باس اسماگ و ارنستینگ گیر کردم.دارک سولز۳ روهم هنوز سراغش نرفتم و الان هم دارم nioh رو بازی میکنم.
هم سولز۲ و هم سکیرو رو بهش پیشنهاد دادم و هیچکدومشون رو قبول نکرد و ازشون ترس داره و بازیهای سولزبورن براش حکم بازیهای ترسناک رو دارن
من با باس های سکیرو خیلی حال کردم و بهترینشون هم از نظرم اون چهارتا میمون بودن مبارزه باهاشون منو یا مبارزه با the end مینداخت باس گپی نگهبان هم خیلی عالی بود بعدشم گنچیرو و لدی بوترفلای هم عالی بودن در کل تک تک باس هاش فوق العاده بودن.
متاسفانه وقتی نیوگیمپلاس رو شروع کردم از روی حواسپرتی حالت سختتر رو انتخاب کردم و دیگه نتونستم دوباره برمش (:dash:)

آهان OK .. پس میدونی که سکیرو تو مراحل سادس و مثل سولز نیست هی از پرتگاه بیفتی پایین یا دشمنای معمولی هی بکشنت.
داستانشم مستقیم تر روایت میشه. فک کنم اگه اینارو شپرد بدونه تجربش کنه چون دقیقا اینا بر خلاف Souls هستن.

برخلاف تو من عاشق بازی های سولزبورن هستم و الان هم دارم شاهکار nioh رو بازی میکنم(۸۷ساعت مرحله ۱۸) فک کنم امروز یا فردا تموم بشه بعدشم میرم سراغ دووووووم (:yes:)

۱

یس ????? هوی رین سکیرو رو تجربه کردی؟

یه شاهکار دیگه از فرام‌سافتور
هنوز جرعت نکردم سکیرو رو بازی کنم

۲

بازیش برخلاف سری سولز بیشتر لذت بخش هست تا عذاب اور فقط باس های خیلی سختی داره.

۲

داداش بنظرت برای من که هیچ‌کدوم از بازیای فرام‌سافتور رو تجربه نکردم کدوم یکی شروع بهتریه؟

۲

هیچکدوم…بیخیال بازیای میازاکی شو چیزی رو از دست نمیدی.

۱

اراد جان
دیمون سولز از همه راحت تره
بعدش بلاد بورن
بعدم دارک سولز ۲

دمت گرم امین

من خودم با دارک سولز۲ شروع کردم بعد از اون هم سکیرو رو رفتم به نظرم توهم با دارک سولز۲ شروع کن چون بازیش خیلی اسونه اگرم به هر دلیلی نتونستی باهاش ارتباط برقرار کنی برو سراغ سکیرو چونکه سکیرو داخل مراحل سادس و فقط باس فایت های سخت داره.
Nioh رو بازی کردی؟؟؟

مرسی
نه بازی نکردم.چطور مگه؟

(:unknw:)

یه سوال:دارک سولز ۲ ریمستر شده واسه کنسولای نسل ۸ یا نه؟

اره اسمش هم dark souls II scholar of the first sin هستش.

۲

ممنون داداش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *