رونمایی لوتوس از Evora GT410 با پشتیبانی از Apple CarPlay

شرکت جیلی در سال‌های اخیر بخش عمده سهام لوتوس انگلستان را خریداری کرد و در حال حاضر مالکیت اصلی این برند را برعهده دارد. در این بین تاکنون محصولات متنوعی توسط لوتوس معرفی شده و حال نوبت به یک کوپه کامپکت جدید یعنی Evora GT410 رسید. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

لوتوس هر سال تعداد مشخصی اتومبیل منحصربفرد و کارآمد را معرفی می‌کند که البته ارزان نیستند و ابعاد کامپکتی دارند. در این بین باید به محصول تازه معرفی شده Evora GT410 اشاره کرد. مدلی که از همان طراحی مدل‎های پیشین Evora برخوردار است اما دارای سپرهای باز طراحی شده بوده و چهره جذابی پیدا کرده است.

این مدل شامل پیشرانه شش سیلندر ۳.۵ لیتری ۴۱۰ اسب بخاری شده که اگر به نام اتومبیل توجه داشته باشید، متوجه این خروجی قدرت خواهید شد. Evora GT410 می‌تواند در کمتر از ۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و سقف سرعتی ۳۰۴ کیلومتربرساعتی دارد.

لوتوس و معرفی سوپراسپرت جدید

در مقایسه با مدل پیشین وزن کمتری پیدا کرده تا آیرودینامیک آن برای عملکرد حرکتی بهتر، بهبود یابد. در داخل کابین بازطراحی کوچکی حاصل شده و یک نمایشگر لمسی با پشتیبانی از Apple CarPlay تدارک دیده شده که پیشتر شاهد آن نبودیم.
به نوعی بر فهرست ویژگی‌های لوتوس Evora GT410 افزوده شد تا مشتریان بتوانند تجربه بهتری کسب کنند. در داخل کابین صندلی‌های اسپرت، سیستم سرگرمی جدید با پشتیبانی از رادیو دیجیتالی DAB و اپل کارپلی به کار گرفته شد.

Evora GT410 بزودی با قیمت ۸۲ هزار پوند روانه بازار انگلستان خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *