بروزنیوز

بازی Dreams به مدت ۱۰ سال پشتیبانی دائمی خواهد شد

همان‌طور که مطلع هستید، سرانجام به زودی بازی مورد انتظار Dreams منتشر خواهد شد و اکنون در همین راستا، شب گذشته رویدادی برای آن برپا شد که جوایزی را برای بهترین سانگان محتوای این عنوان به همراه داشت. اما رئیس استودیوهای مستقل شرکت سونی (Sony) یعنی شوهی یوشیدا (Shuhei yoshida) نیز در آن حضور داشت و طبق توضیحات وی، این…

رجی فیلس ایمی مانع از تغییر لوگوی شرکت نینتندو شد

همان‌طور که مستحضر هستید، اکنون شرکت نینتندو (Nintendo) به یکی از غول‌های صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است ولی مدیران آن در گذشته خواستار تغییر لوگوی این شرکت بودند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

ال جی خانواده سری G را از دور خارج می کند

شرکت ال جی در نظر دارد طی نمایشگاه MWC 2020 از گوشی هوشمند V60 ThinQ 5G و یک مدل جدید دیگر رونمایی کند. احتمالا مدل دوم جانشین G8 یعنی G9 باشد اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهند برند کره‌ای تمایلی به زنده نگه داشتن خانواده سری G ندارد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اپل از آیپد پرو و مک بوک پرو جدید رونمایی می کند

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از دستگاه‌هایی چون آیفون، آیپد، مک بوک و برخی دیگر را معرفی می‌کند. در سال ۲۰۲۰ نه تنها باید شاهد رونمایی آیپد پرو جدید و مک بوک پرو جدید باشیم، بلکه دیگر موارد نیز در کار هستند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی‌بازان NBA 2K20 در حال ادای احترام به کوبی برایانت هستند

متاسفانه امروز خبر تلخ از دست دادن بازیکن محبوب بسکتبال یعنی کوبی برایانت (Kobe Briant) را شنیدیم و اکنون در همین راستا، توسعه‌دهندگان و بازی‌بازان NBA 2K20 در حال ادای احترام به وی هستند. (بیشتر…)

بازی Doom Eternal احتمالا در زمان عرضه از قابلیت رهگیری پرتو استفاده نخواهد کرد

همان‌طور که مطلع هستید، بازی Doom Eternal قرار است از بیشتر قدرت کنسول‌های نسل جاری استفاده کند. اما اکنون مارتی استراتون (Marty Straton)، دستیار کارگردان این بازی، اظهاراتی را داشته است که احتمالا به نبود قابلیت رهگیری پرتو در زمان عرضه‌ی این بازی اشاره دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

فیل اسپنسر در حال مذاکره با استودیوها و ناشرین ژاپنی است [به‌روزرسانی]

فیل اسپنسر (Phil Spencer) در کشور ژاپن حضور داشته و در حال مذاکره با استودیوها و ناشرین این کشور، به منظور برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۰ میلادی و فراتر از آن است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کوبی برایانت و دختر ۱۳ ساله وی در حادثه‌ای ناگوار فوت کردند

کوبی برایانت (Kobe Bryant)، بازیکن افسانه‌ای ورزش بسکتبال، در سن ۴۱ سالگی و در سانحه‌ی سقوط هواپیما فوت کرد. متاسفانه دختر ۱۳ ساله‌ی برایانت نیز در این هواپیما حضور داشت و وی نیز به همراه پدر این دنیای ظالم و زیبا را ترک گفت. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

سی‌دی پراجکت رد با استودیوی QLOC برای پورت بازی Cyberpunk 2077 همکاری خواهد کرد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی انتشار بازی Cyberpunk 2077 به تعویق افتاده و اکنون به نظر می‌رسد که سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، با استودیوی QLOC به منظور پورت این عنوان برروی پلتفرم‌های مختلف همکاری خواهد کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

چالش درجه‌های سختی بازی Doom Eternal متعادل خواهد بود

مهارت در بازی Doom Eternal به شدت تاثیرگذار بوده و این بازی از گیم‌پلی روان و سریعی برخوردار است که موجب می‌شود تا بازی‌بازان بتوانند مهارت‌های خود را به خوبی به نمایش گذارند. اکنون طبق توضیحات هوگو مارتین (Hugo Martin)، کارگردان این بازی، چالش‌های درجه‌های سختی این عنوان قرار است کاملا متعادل و هیجان‌انگیز باشد. در ادامه با بروزنیوز همراه…

طرح رندر نسخه کوپه جنسیس GV80 2020

هیوندا برند جنسیس را به عنوان یک برند لوکس تاسیس کرده که مدل‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد. این برند که مدت زمان کوتاهی از مستقل شدن آن می‌گذرد، به تازگی شاسی بلند GV80 را رونمایی کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کوماندوهای نوین | نقدها و نمرات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Commandos 2 HD Remaster

سرانجام هم‌زمان با انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Commandos 2 HD Remaster، نمرات آن نیز منتشر شده است که بازخوردهای آن، نوید پیشرفت‌های کمی را در جلوه‌های گرافیکی آن می‌دهد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)