آگهی شغلی جدید استودیوی بانجی به بازی جدید آن‌ها اشاره دارد

به تازگی آگهی شغلی جدیدی توسط استودیوی بانجی (Bungie) منتشر شده است که به بازی جدید آن‌ها اشاره داشته و اطلاعاتی را از آن منتشر می‌کند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

پس از جدایی دو غول بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیوی بانجی (Bungie)، اکنون این استودیو کاملا سکان هدایت سری Destiny بر عهده دارد. اما در حالی که در آینده این مجموعه ستون تجارت آن‌ها خواهد بود ولی به نظر می‌رسد که ماجرا به این نقطه ختم نمی‌شود؛ چراکه آن‌ها در ماه‌های گذشته اعلام کردند که بازی‌های جدیدی را معرفی خواهند کرد. اکنون این استودیو آگهی شغلی جدیدی را منتشر کرده است که به رویکرد و بازی جدید آن‌ها اشاره دارد.

این آگهی شغلی به منظور استخدام کارگردان هنری جدیدی تنظیم شده و صرف نظر از ارائه‌ی اطلاعاتی اندک، جزئیاتی را درباره‌ی بازی جدید و رویکرد این استودیو برای آن ارائه می‌کند. آن‌ها این پروژه را کمدی بانشاط خوانده‌اند که دارای شخصیت‌هایی عجیب و جذاب است. همچنین به نظر می‌رسد که این بار بازی آن‌ها دارای سبک هنری خاصی بوده و کمتر واقع‌گرایانه است. آن‌ها در کنار این موارد نیز اعلام کردند که کارمند مورد نظر باید با بازی‌های رقابتی آشنا باشد که احتمالا به آنلاین‌محور بودن این عنوان اشاره دارد. به هرحال ما باید منتظر بیانیه‌ی رسمی استودیوی بانجی در رابطه با بازی جدیدی آن‌ها باشیم ولی این آگهی شغلی هم‌اکنون اطلاعات جالب توجهی را ارائه می‌کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “آگهی شغلی جدید استودیوی بانجی به بازی جدید آن‌ها اشاره دارد

بسازید آنلاین پول پرستان که هنر دیگه ای بلد نیستید…پول فقط پول.از هیلو ریچ اصلا خوشم نیومد. (:bad:)

۱
۱

بانجای نامکو (:rofl:)

۱
۱

بانجی یا برنجی مسعله این است

۱
۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *