کیس جالب آیفون ۱۱ پرو با محافظ ایرپاد

شرکت اپل سال ۲۰۱۹ نسل جدید هدفون بی سیم ایرپاد خود را به عنوان ایرپاد پرو معرفی کرد. گزینه‌ای که طراحی بهبودیافته نسبت به قبل داشته و از مدل‌های برجسته تلقی می‌شود. در این بین به تازگی کیس جالبی از آیفون ۱۱ پرو عرضه شده که ویژگی جالبی دارد. با بروزنیوز همراه باشید.

کیس محافظ جدید آیفون ۱۱ پرو یک محافظ جدا برای ایرپاد پرو اپل داشته و کمک خواهد کرد تا این هدفون بی سیم به راحتی در جای خود قرار گیرد. نام این کیس OFOCASE بوده و از جنس سیلیکون نرمی ساخته شده است.

جنسی که نه تنها خط و خشی روی آن قرار نخواهد گرفت، بلکه در تجربه کاربری ناراحتی به دنبال نخواهد داشت. گذشته از آن با کیسی رو به رو هستیم که قرار است برای تمامی مدل‌های آیفون ۱۱ عرضه شود.

بنابراین تفاوتی نداشته از کدام مدل بهره می‌گیرید و کافیست کیس برند OFOCASE را خریداری کنید. این کیس تنها ۱۰ دلار بوده و برای خرید دردسترس است. اگر دارای گوشی هوشمند آیفون ۱۱ هستید، به خرید این کیس بپردازید.

شایان ذکرست این کیس مناسب هر نوع ایرپادی بوده و تفاوتی ندارد از چه نوع هدفون بی سیم اپل بهره می‌گیرید. در اخباری مرتبط نسل بعدی آیفون‎ اپل طی رویداد سپتامبر امسال رونمایی خواهند شد و بدون شک باید شاهد لوازم جانبی‌های جالبی برای آنها باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *