بروزنیوز

انتشار تصاویر رندر نسل بعدی آی مک اپل

شرکت اپل اخیرا پتنتی را به ثبت رساند که آی مک سیستم دسکتاپی این شرکت را با طراحی منحنی نشان می‌داد. حال به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد معرفی محصول این شرکت با طراحی منحصفربفرد باشیم. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

جدیدترین تصاویر گلکسی زد فلیپ سامسونگ

شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فلیپ را در کنار سری گلکسی اس ۲۰ رونمایی کند. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این مدل انتشاریافته و حال نوبت به تصاویر جدید رسید. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اطلاعات جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 و بازه‌ی زمانی انتشار آن فاش شد

بازی The Wolf Among Us 2 به تازگی در مراسم The Game Awards 2019 معرفی و مجددا سبب احیای این مجموعه‌ی دوست‌داشتنی شد. اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که به بازه‌ی زمانی انتشار آن اشاره دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

به‌روزرسان جدید بازی Devil May Cry 5 سبب حذف قفل Denuvo می‌شود

بازی Devil May Cry 5 سال گذشته منتشر شد و تحسین بسیاری از منتقدین و طرفداران را برانگیخت. همچنین این بازی جزو بهترین عنوان اکشن سال گذشته نیز محسوب می‌شود. اکنون به زودی به‌روزرسان جدیدی برای این بازی منتشر خواهد شد و صرف نظر از حجم اندک آن، قفل Denuvo را از روی آن حذف خواهد کرد. (بیشتر…)

مت بوتی: استودیوی کوالیشن در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد

همان‌طور که مطلع هستید، امروز کارگردان نسخه‌های چهارم و پنجم سری Gears یعنی راد فرگوسن (Rod Fergusson) اعلام نمود که این استودیو را ترک خواهد کرد. از این رو نگرانی‌هایی از جانب طرفداران شرکت مایکروسافت (Microsoft) نسبت به وضعیت کنونی این استودیو ارائه شد که اکنون مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای شرکت مایکروسافت، نسبت به این موضوع واکنش نشان…

برنامه‌های جدید شرکت ولو به پروژه‌های جدید و به‌روزرسانی Steam VR 2.0 اشاره دارد

شرکت ولو (Valve) به تازگی برنامه‌های خود در سال ۲۰۱۹ میلادی را مورد بررسی قرار داده و از طرح‌های جذابی برای آینده خبر داده است. اما در میان این برنامه‌ها، پروژه‌ی جدید و به‌روزرسانی StemVR 2.0 به چشم می‌خورد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

PivoBook لپ تاپ عجیب با نمایشگر قابل چرخش

دنیای لپ تاپ‌ها در مقایسه با قبل پیشرفت بسزایی داشته و در این بین به تازگی از لپ تاپی رونمایی شده که طراحی عجیبی برای آن در نظر گرفته شد. این نوت بوک PivoBook نام داشته و اگرچه شبیه به سایر مدل‌هاست اما یک ویژگی جالب دارد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

راد فرگوسن استودیوی کوالیشن و شرکت مایکروسافت را ترک خواهد کرد

راد فرگوسن (Rod Fergusson)، کارگردان بازی Gears 5، بیش از ۱۵ سال است که در توسعه‌ی نسخه‌های مختلفی از این مجموعه نقش دارد. وی فعالیت خود به منظور ساخت نسخه‌های مختلف سری Gears را از شرکت اپیک گیمز (Epic Games) شروع کرد و اکنون پس از نظارت بر ساخت دو نسخه‌ی اخیر این مجموعه، استودیوی کوالیش (Coalition) را ترک خواهد…

نسل جدید کادیلاک اسکالید معرفی شد

شرکت کادیلاک در روز گذشته از نسل جدید شاسی بلند بزرگ و لوکس اسکالید را به عنوان مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد. کادیلاک از شاسی بلند فول سایزی رونمایی کرده که طراحی بروزرسانی شده و پیشرانه قوی برخوردار است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

استودیوی تیم نینجا از خواسته‌ی طرفداران نسبت به ساخت نسخه‌ی جدید Ninja Gaiden آگاه است

زمانی که صحبت از بازی‌های کاملا اکشن می‌شود، هرگز نمی‌توانم که نام سری Ninja Gaiden را در خلال صحبت‌هایمان به میان نیاوریم. اکنون این مجموعه پس از آخرین نسخه آن به خواب زمستانی فرو رفته و طرفداران سال‌هاست که برای رونمای از نسخه‌ی جدیدی از آن لحظه‌شماری می‌کنند. (بیشتر…)