اسپیکر هوشمند Galaxy Home Mini سامسونگ اوایل فوریه عرضه می شود

شرکت سامسونگ سال ۲۰۱۹ از اسپیکر هوشمند کوچکی که رقیب جدی اکودات آمازون بوده، رونمایی کرد. اما هیچ گاه برند کره‌ای به تاریخ عرضه این اسپیکر هوشمند کوچک و کارآمد اشاره نکرد که شایعه جدید تاریخ را فاش کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

اسپیکر هوشمند Galaxy Home Mini در واقع نسخه کوچک شده اسپیکر هوشمند Galaxy Home بوده و براساس آخرین گزارش‌ها قرار است در ۱۲ فوریه سال جاری راهی بازار شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، تا عرضه گلکسی هوم مینی فاصله چندانی نداریم.

عرضه Galaxy Home Mini در نزدیکی

این تاریخ از طریق وب سایت رسمی سامسونگ فاش شده و انتظار داریم صحت داشته باشد. پیش بینی شده سامسونگ در رویداد اختصاصی Galaxy Unpacked 2020 ماه فوریه خود این مدل را مجددا معرفی و تاریخ عرضه نهایی را اعلام کند.

قیمت اسپیکر هوشمند کوچک سامسونگ تنها ۸۳ دلار است و برای عرضه اولیه ابتدا راهی بازار کره جنوبی و ایالات متحده خواهد شد. سپس باید انتظار عرضه در بازارهای اروپا و آسیایی را داشته باشیم.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا سامسونگ رویداد ۱۱ فوریه یا ۲۲ بهمن خود را برگزار کرده و با جزئیات بیشتری طرفداران را همراه سازد. در اخبار مرتبط خانواده گلکسی اس ۲۰ پرچمدار قرار است در رویداد مورد اشاره معرفی شوند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • اسپیکر هوشمند Galaxy Home Mini سامسونگ اوایل فوریه عرضه می شود