شرکت سونی علامت تجاری کنسول پلی‌استیشن ۵ را رسما ثبت کرد [به‌روزرسانی]

پس از رونمایی از لوگوی رسمی کنسول پلی‌استیشن۵، اکنون شرکت سونی (Sony) علامت تجاری آن را نیز ثبت کرده است که احتمالا به رونمایی رسمی این کنسول منجر شود.

همان‌طور که مطلع هستید، به تازیگی شایعاتی منتشر شده است که به رونمایی از کنسول پلی‌استیشن ۵ در ماه آینده اشاره دارد. اکنون شرکت سونی علامت تجاری این کنسول را رسما ثبت نموده که احتمال صحت این شایعه را افزایش داده است. این ثبت علامت توسط آن‌ها در سازمان اموال معنوی کشور سوئیس انجام شده است که به نام سازمان IGE IPI مشهور است.

لازم به اشاره است که این ثبت در تاریخ دوشنبه، ۳۰دی ماه ۱۳۹۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) صورت گرفته و شما می‌توانید نمونه‌ای از آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

اکنون می‌توانیم امیدوار باشیم که کنسول پلی‌استیش ۵ به زودی معرفی خواهد شد. همچنین اگر چنین موضوعی حقیقت داشته یاشد، ما می‌توانیم شاهد رونمایی از بازی‌های بزرگی نیز هم‌زمان با آن باشیم.

به‌روزرسانی: اکنون شرکت سونی این علامت تجاری را علاوه بر سوئیس، در ایالات متحده، بریتانیا، نیوزلند و استرالیا نیز ثبت کرده است. معمولا ثبت علامت تجاری به رونمایی و یا انتشار اطلاعاتی از محصول ختم می‌شود. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که شایعه‌های رونمایی از این کنسول در ماه جاری به حقیقت خواهد پیوست.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این کنسول را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

10 دیدگاه در “شرکت سونی علامت تجاری کنسول پلی‌استیشن ۵ را رسما ثبت کرد [به‌روزرسانی]

من که یک تی وی گرفتم مخصوص پلی۴.ولی موندم خودپلی۴ رو چطوری بگیرم خخخ.پلی۵ که جای خود دارد.

۱

باپلی یک گیم رو شروع کردم و باpc به تکامل رسیدم…یک زمانی میرفتم توی گیم نت و فقط انگشت به دهن نگاه میکردم،اما حالا هر بازی خواستم رو بازی کردم و خدا رو سپاسگزارم. 😀 چه کنیم دیگه دلمون خوشه.

۱

خداوندگار Zeus به داد قیمت PS5 در ایران برسه.
اوایل نسل که همه باید بریم تو یوتوب گیمارو ببینیم :))

۲
۱

گوشی من که یوتیوبم‌ باز نمیکنه. (:rofl:)

۱

بیا باهات همدردی کنم چون گوشی منم یوتوب وا نمیکنه

۱
۱

ارزش نداره حجم اینترنت رو برا بازیا پی اس بسوزونی
برو گیم پلی بازی های جدید با RTX 2080 رو نگاه کن لذتش بیشتره 🙂

۱
۱

?? I Love God of War and The Last of US

۱

من با نینتندو که بهش یگفتیم میکرو شروع کردم و همیشه حسرت سونی ۱ داشتم ولی الان با سیستم مشغولم

۱
۱

ایول.عشق استpc 🙂

جونزززززز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *