سی‌دی پراجکت رد: ما به فناوری واقعیت مجازی می‌اندیشیم

همان‌طور که مطلع هستید، فناوری واقعیت مجازی به سرعت در حال پیشرفت و فراگیر شدن است. همین موضوع سبب شده است تا برخی از بازی‌بازن کنجکاو باشند که بدانند آیا استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) نیز آن را در نظر می‌گیرد و یا خیر. اکنون این استودیو اعلام کرده است که آن‌ها به فناوری واقعیت مجازی می‌اندیشند ولی هنوز این فناوری به طور کامل جا نیفتاده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

جان مامایس (John Mamais)، رئیس استودیوی سی‌دی پراجکت رد، به تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت OnMSFT توضیحاتی را درباره‌ی آن و این موضوع که آیا این استودیو در نظر دارد بازی Cyberpunk 2077 را برروی این هدست نیز منتشر کند، ارائه کرده است. وی در خلال توضیحات خود اظهار داشت که آن‌ها سعی کردند که پورت نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی را توسعه دهند ولی به دلیل آزمایشی و نارایج بودن این فناوری، فرایند توسعه‌ی این نسخه را متوقف کردند. مامایس در این خصوص توضیح داد:

ما آن را امتحان کردیم. ما درباره‌ی فناوری واقعیت مجازی می‌اندیشیم ولی در حال حاضر پروژه‌ای را برای آن در نظر نگرفته‌ایم.

من عقیده دارم که این فناوری هنوز به طور کامل جا نیفتاده و شما نمی‌توانید سود زیادی را از آن داشته باشید. این فناوری هنوز آزمایشی و نارایج بوده و من به آن علاقه دارم ولی در حال حاضر پروژه‌ای را برای آن توسعه نمی‌دهیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه، ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۹ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “سی‌دی پراجکت رد: ما به فناوری واقعیت مجازی می‌اندیشیم

جون تو فقط بیندیش که هر چی تا حالا اندیشیدی عالی بوده (:cool:)

این لهستانیها تو هر چیزی سنگ تمام میذارن

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *