در اوج | تعداد بازی‌بازان استیم به ۱۸.۸ میلیون کاربر هم‌زمان رسید

سرانجام رکورد جدیدی برای سرورهای استیم به ثبت رسید و اکنون تعداد کاربران هم‌زمان آن به اوج خود رسیده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

بر اساس آمار SteamDB، تعداد بازی‌بازان استیم در روز گذشته از ۱۸.۵۳۷.۴۹۰ کاربر آغاز شد و سپس در پایان روز به ۱۸.۸۰۱.۹۴۴ کاربر رسید. رکورد پیشین استیم نیز ۱۸.۵ میلیون کاربر هم‌زمان بود ولی اکنون با این حال که استیم رکورد جدیدی را به ثبت رسانده، اما متاسفانه تعداد کاربران درون بازی آن کاهشی بالغ بر ۱.۲ میلیون کاربر داشته است.

بر اساس گزارش‌های پیشین نیز سرور استیم دارای ۹۰ میلیون کاربر فعال بوده و اکنون نیز روزانه این سرور پذیرای ۴۷ میلیون کاربر فعال است. همچنین به نظر میرسد که بازی‌های Destiny 2، Total War: Three Kingdoms و Sekiro: Shadows Die Twice نیز کمک بزرگی به این موفقیت کردند.

قطعا موفقیت‌های آن‌ها نیز با انتشار بازی Half-Life Alyx ادامه یافته و بازی‌بازن بسیاری را به این سرور و فروشگاه جذب خواهد کرد. در حال حاضر نیز این بازی توانسته فروش هدست واقعیت مجازی ولو ایندکس را به شدت افزایش دهد.

بازی Half-Life: Alyx در تاریخی نامشخص برروی پلتفرم رایانه‌ های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین گزارش‌هایی منتشر شده است که به عرضه‌ی آن برروی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر اشاره دارد. همچنین شرکت والو تایید کرده است که بخش چندنفره نیز در این بازی وجود نخواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

6 دیدگاه در “در اوج | تعداد بازی‌بازان استیم به ۱۸.۸ میلیون کاربر هم‌زمان رسید

Steam Forever (:cool:) (:cool:)

۱
۱

pc forever (:cool:) (:cool:)

۱
۱

GAME FOREVER

ALL OF YOU GUYS FOR EVER

۱
۱

این خدا بود???

هرچی مال خودتون میسازید قبلش اپیک رو جدا کنید که آبرومون نره (:dash:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *