محبوب‌ترین بازی‌های هفته از دید مجله‌ی فامیتسو | پادشاهی کلاود استرایف بر فامیتسو

در این هفته نیز همانند دو هفته‌ی گذشته شاهد صدرنشینی بازی Final Fantasy 7 Remake به‌عنوان مورد انتظارترین بازی در مجله‌ی فامیتسو هستیم.

با اینکه انتشار Final Fantasy 7 Remake با تاخیر همراه شد اما در این هفته هم شاهد صدر نشینی این بازی بودیم. همانطور که اطلاع دارید قرار بود این عنوان در تاریخ ۱۳ام اسفندماه امسال منتشر شود اما چندی پیش و طی گزارشی در حساب توییتری این بازی اعلام شد که انتشار Final Fantasy 7 Remake با تاخیر همراه است و در ۲۲ام فروردین ماه سال ۹۹ منتشر می‌شود. بازی یاد شده در این هفته با دریافت ۱۵۱۱ رای توانسته در جایگاه نخست قرار بگیرد. اگر به جدول زیر توجه کنید متوجه می‌شوید این عنوان با اختلاف بسیار زیادی از رقیبان خود پیشی گرفته و همین امر نشان دهنده‌ی محبوبیت بسیار بالای Final Fantasy 7 Remake است. این هفته به نسبت هفته‌ی گذشته حضور نمایندگان نینتندو سوییچ در جدول پر رنگ‌تر به نظر می‌رسد. در این هفته چهار نماینده از نینتندو داریم و جایگاه دوم  هم به نماینده‌ای از نینتندو با عنوان Animal Crossing: New Horizons تعلق دارد که توانسته ۶۸۱ رای را کسب نماید.

جایگاه سوم و چهارم به دو بازی مورد انتظار و جذاب با نام‌های Tales of Arise و Nioh 2 متعلق است. قطعا شما هم همانند من و خیلی از بازی‌بازان دیگر برای انتشار Nioh 2 لحظه شماری می‌کنید. جایگاه پنجم به یکی از مرموزترین و در عین حال موردانتظارترین عناوین تعلق دارد؛ Resident Evil 3. هنوز دقیقا مشخص نیست کپکام (Capcom) تصمیم دارد این عنوان ریمیک را همانند نسخه‌ی ریمیک Resident Evil 2 بسازد یا اینکه مسیر جدیدی را در پیش گرفته و برنامه‌های جدیدی برای مخاطبان خود دارد.

در جایگاه ششم جدول Bayonetta 3 را می‌بینیم که هواداران خاص خود را دارد و بسیاری از هواداران نینتندو منتظر تجربه‌ی این عنوان هستند. Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers به عنوان هفتمین عنوان محبوب و مورد انتظار در لیست این هفته قرار گرفته است.

یکی از عناوینی که توانست نینتندو سوییچ را به میدان رقابت برگرداند مجموعه‌ی Zelda بود. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در جایگاه هشتم لیست جای گرفته و قطعا تمامی کسانی که کنسول نینتندو دارند منتظر تجربه‌ی این عنوان خارق‌العاده هستند. در جایگاه نهم Cyberpunk 2077 را می‌بینیم. زمانی‌که اولین تریلر از این بازی منتشر شد بیشتر بازی‌بازان معتقد بودند که این بازی به یکی از عناوین درخشان دنیای بازی‌های ویدئویی مبدل می‌شود. حضور کیانوریوز در این بازی بسیاری از هواداران و بازی‌بازان را به خود امیدوار کرد و همگی منتظر انتشار عنوانی شاهکار از استودیوی CD Projekt RED هستیم. درنهایت و در جایگاه دهم جدول عنوان Shin Megami Tensei 5 را می‌بینیم که مجددا به لیست ۱۰ بازی محبوب بازگشته است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم جدول زیر را مطالعه کنید.

نام بازی رتبه‌ی این هفته تعداد رای پلتفرم مقصد
Final Fantasy 7 Remake ۱ ۱۵۱۱ پلی‌استیشن ۴
Animal Crossing: New Horizons ۲ ۶۸۱ نینتندو سوییچ
Tales of Arise ۳ ۵۹۷ پلی‌استیشن ۴
Nioh 2 ۴ ۵۰۹ پلی‌استیشن ۴
Resident Evil 3 ۵ ۴۸۵ پلی‌استیشن ۴
Bayonetta 3 ۶ ۴۳۷ نینتندو سوییچ
Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers ۷ ۴۲۹ پلی‌استیشن ۴
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ۸ ۳۱۵ نینتندو سوییچ
Cyberpunk 2077 ۹ ۲۶۸ پلی‌استیشن ۴
Shin Megami Tensei 5 ۱۰ ۲۵۴ نینتندو سوییچ

جهت مطالعه سایر اخبار مربوط به Final Fantasy 7 Remake اینجا را کلیک کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “محبوب‌ترین بازی‌های هفته از دید مجله‌ی فامیتسو | پادشاهی کلاود استرایف بر فامیتسو

به به به به ببین کی اینجاست
حسین جان شما کجا و اینجا کجا
چه سعادتی نصیب ما شد که ۲ تا نویسنده اهل دل رو همزمان زیارت کنیم
شوکه شدم اسمتو سر تیتر دیدم و واقعا خوشحالم که بازم افتخار دارم باهات هم صحبت بشم

۳
۱

سلام دوست خوب و همراه همیشگی PERSIAN NAZI
از گیمفا کوچ کردیم اینجا….
مرسی از شما که دنبال میکنی
خیلی خیلی خوشحال شدم (:acute:)

۲

حسین جان قدمت رو جفت چشمامه
مخلصت امینم و همیشه از مقالات و اخلاق حرفه ایت لذت بردم

۲

شما لطف داری
خوشحالم که راضی هستید و لذت بردید.
و مرسی که ما رو دنبال می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *