کارگردان هنری مجموعه‌ی Mirror’s Edge به استودیوی رترو پیوست

استودیوی رترو (Retro Studios) چند سالی است که مشغول توسعه‌ی بازی Metroid Prime 4 بوده و حتی فرایند توسعه‌ی آن را نیز در سال‌های اخیر از سر گرفت. آغاز مجدد فرایند توسعه‌ی این پروژه نیز با پیوستن کایل هفلی (Kyle Hefley)، طراح شخصیت‌های سری Halo، همراه شد. اکنون به نظر می‌رسد که ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود و آن‌ها کارگردان هنری بازی‌های سری Mirror’s Edge و Battlefield یعنی جانی لانگستد (Jhony Liungstedt) را نیز استخدام کرده‌اند.

جانی لانگستد به تازگی حساب Linkdin خود را به‌روزرسانی کرده و تایید کرده است که اکنون استودیوی دایس (DICE) را ترک کرده و به استودیوی رترو پیوسته است. وی به مدت ۱۲ سال در این استودیو مشغول به کار بود و در توسعه‌ی پروژه‌های بسیاری نقش داشت که بازی‌های Battlefield 5، Mirror’s Edge Catalyst و Medal of Honor از جمله‌ی آن‌ها هستند.

به تازگی اعلام شده است که برخی از طراحی‌های محیط بازی Metroid Prime 4 نیز به زودی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت که می‌تواند تا حدودی ما را با سبک هنری این بازی آشنا سازد. همچنین به تازگی گزارش‌هایی نیز مبنی بر انتشار بازی ۲D Metroid در سال جاری منتشر شده است.

بازی Metroid Prime 4 در تاریخی نامشخص برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با آن را از این نشانی مطالعه و با دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

21 دیدگاه در “کارگردان هنری مجموعه‌ی Mirror’s Edge به استودیوی رترو پیوست

اینmirrors edge عجب چرتیه ها… (:rofl:)

۱

انصافا نسخه اولش حرف نداره، متاسفانه نسخه ی دومشو OW کردن و نتونستن از پس سطح شهر بر بیانو کل گیمو بردن رو پشت بوم. اونم تا حدودی فان بود ولی نسخه ی اولش واقعا خوبه.

۲

دارمdead space1 رو بازی میکنم الحق که سخته.

۱

آخر گیم اگه سلاحو اینچیزا زیاد گرفته باشی و خوب آپگرید کرده باشی تبدیل میشه به COD :))
ولی از چپتر ۱۰ دوباره چنان وحشتناک میشه گیم که نگو.

۱

من تمام میکنمش چون اگه نکنم تا الان وقتمو تلف کردم.سر یک معما۲ ساعت درگیر بودم…بازی به شدت سخته و اصلا بالانس نیست.فکر کنم استودیو سازنده مشکلات خانوادگی داشته (:rofl:)

تازه میگن نسخه دوم سخت تره!پس این وسط لذت بردن از گیم چی میشه در برابر این همه مرگ.یعنی من تو کل سری مس افکت اینقدر نمردم که الان تویdead space مردم.بازمdoom2016 واقعا لذت بخش بود.

نیمدونم زیاد سخت نبود تا اونجا که یادمه فقط خیلی وحشتناکه. مطمئنی گذاشتی رو نرمال؟

سری dead space یک ترس و بقای لذت بخشه.
خب حالا اگه ازش خوشت نیومده همین الان از بازی برگرد و حذفش کن دقیقا کاری که من با بازیهای witcher3 وfallout4(بعد از ۴۰ ساعت بازی مرحله اخرش گیر کردم و حذفش).

من فقط از یه اسلحه استفاده میکردم(همونی که خودش اول بازی داره)و دیگه اسلحه اضافی نمیخریدم و همون رو اپگرید میکردم و به نظرم واقعا اسلحه قوی بود.اکثرا میگن که dead space3 ضعیف ترین نسخس ولی من خیلی ازش لذت بردن(حتی بیشتر از اون دوتای دیگه)و به نظرم همونطور که خود ea هم گفته بود متاش باید۹۱ میشد نه۷۸.گرچه که دیگه از زمانی که متای the evil within1 شد۷۵ دیگه به متا اهمیتی نمیدم و بازیهارو سلیقه ای بازی میکنم.

۱

اون Disc Reaper هم فوق مهم بود. یه موج میزنه که چندتا نکرومورف رو با هم مورد عنایت قرار میده. اونم مهم بود آپگریدش

برات چیتهاشو ریپلای کردم استفادشون کردی ؟
استارت رو میزنی و چیت رو وارد میکنی

۱

نه‌من نرمال میرم بزار یک بار تموم بشه…دفعه بعد میزنم…در ضمن رمز که لذت بازی رو میگیره 🙂

۱

دیشب یک فیلم جدید از رایان گاسلینگ دیدم…انصافا این یکی آشغال بود (:bad:)

انگار پست جدید در راهه

آره نورماله.ولی با همین سختیش حال میکم چون به شدت اعصابمو خورد میکنه و فحش ها میفرستم‌بر استودیو سازنده

صبر کن برسی به چپتر ده. خداوندگار Zeus کبیر به دادت برسه تو اون چپتر.

آقای آهاز چپتر۱۰ رو رفتم.بازی هی سخت و سخت تر میشه…واقعا تجربه درجه یکیه.نایسسس

اون دشمنای وحشتناک که میدوئن سمتتو دیدی. واقعا از جایی که اونا اضافه میشن دوباره لایه های جدیدی از Horror به گیم اضافه میشه
خیلی خوب داری پیش میری ?????

آره اونا خیلی خفنن…عجب گیمی پیشنهاد دادی.تاحالا همچین تجربه ای توی بازیای ترس و بقا نداشتم.awesome

میدونستی David Jaffe (خالق God of War) هم تو این سن تازه تجربش کرد؟ یعنی کاملا دهنش وا مونده که این عجب گیمی بود و میگفت چجوری تا حالا من اینو پلی نکردم. البته Dead Space 2 رو پلی کرده ها که اونم دوست داشتی بعدش تجربه کن که خیلی خوبه اونم.

به نظرم بلافاصله بعدش بخوام بازی کنم برای سلامتیم ضرر داره (:rofl:) ولی اونم حتما میرم (:good:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *