رونمایی بنتلی از کوپه زمستانی Continental GT ice racer

شرکت بنتلی یکی از خودروسازان برجسته در زمینه تولید اتومبیل‌های لوکس و گران قیمت است. به تازگی از مدلی رونمایی کرده که باید آن را بیشتر مناسب شرایط کوهستانی و برفی دانست و این مدل Continental GT ice racer نام دارد. با بروزنیوز همراه باشید.

بنتلی در حقیقت مدل Continental GT ice racer را برای مسابقات زمستانی GP در شهر کوچک Zell am See اتریش آمده کرده است. این مسابقه در هفته‌های اول ماه فوریه برگزار شده و انتظار داریم محصول تازه معرفی شده بنتلی، عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

این خودرو همچنین توانسته در مسابقه Pikes Peak International Hill Climb سال ۲۰۱۹ رکوردشکنی کند و بنابراین برای مسابقات زمستانی GP نیز آماده شده تا باری دیگر عملکرد خود را به همگان نشان دهد.

خودرو مسابقه ای Continental GT ice racer زیبا و قدرتمند

قلب تپنده Continental GT ice racer از یک موتور ۱۲ سیلندر توربودوقلو TSI با قدرت ۶۳۵ اسب بخار نیرو می‌گیرد و قادر است در ۳.۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. سقف سرعت محصول بنتلی ۳۳۳ کیلومتربرساعتی بوده و یک کوپه لوکس تمام عیار تلقی می‌شود. البته همانطور که پیداست، بنتلی این مدل را براساس Continental GT اصلی توسعه داده و طراحی بدنه جذابی هم روی آن آشکار است.

از ویژگی‌های ظاهری باید به بدنه آبی رنگ با طرح کوهستان، جایگاه چوب اسکی، چراغ‌های پروژکتوری روی سقف، رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی و آبی و چندی دیگر اشاره کرد. راننده مسابقات زمستانی GP خودرو Continental GT ice racer در حقیقت کیتی مونینگ از قهرمانان رالیست. او موفق شد جایزه FIA European Rally Championship بانوان را به خود اختصاص دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت بنتلی مراجعه کنید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *