رونمایی سوزوکی از فیس لیفت Ignis 2021

شرکت سوزوکی یکی از برندهای مطرح ژاپنی به تازگی فیس لیفت هاچ بک Ignis را به عنوان مدل ۲۰۲۱ برای بازار ژاپن رونمایی کرده است. خودرو کوچک کاربردی که طراحی جذابی هم دارد و مدل جمع و جوری محسوب می‌شود. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

Ignis 2021 در مقایسه با نسل پیشین جلوپنجره جدید پیدا کرده که بیشتر مورد توجه مخاطب قرار خواهد گرفت. یک لوگو S مانند در جلوپنجره قرار گرفته و چراغ‌های جلو نیز مربعی بزرگ هستند که به نظر می‌رسد برای این مدل چندان مناسب نیست.

سوزوکی این مدل را به عنوان کلاس MF معرفی کرده که در مقایسه مدل پیشین ارتقا ظاهری مطلوبی داشته و می‌تواند مورد پسند مخاطب قرار گیرد. خودرو دارای گل گیرهای نسبتا پهن بوده و مه شکن دایره‌ای هم دارد.

سوزوکی Ignis 2021 زیبا و کوچک

چراغ عقب و جلو همخوانی بسیاری با یکدیگر دارند و تقریبا سوزوکی سعی کرده به طرح مربعی برای هر دو بخش بسنده کند. یک ضربه گیر پلاستیکی در قسمت عقب تعبیه شده که به عنوان بخشی از سپر محسوب می‌شود.

در بخش فنی باید به پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی ۸۹ اسب بخاری بوده و یک مدل قدرتمند نیست. به نوعی سوزوکی Ignis 2021 را برای داخل شهر طراحی کرده و گزینه جذاب محسوب می‌شود. خودرو شامل سیستم هیبریدی خفیف شده و سیستم حرکتی در حالت جلو چرخ محرک یا تمام چرخ قابل تهیه است.

برای بازار ژاپن سوزوکی سعی کرده ویژگی‌هایی چون سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم دوربین دید ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط و غیره را به کار گیرد. گفتنیست که سوزوکی این مدل را با بدنه دو رنگ عرضه کرده و شامل رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی هم می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سوزوکی مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *