فیل اسپنسر: شرکت سونی رقیب ما در آینده نخواهد بود

شرکت مایکروسافت (Microsoft) و بخش اکس‌باکس آن با ورود فیل اسپنسر (Phil Spencer) به تیم مدیریتی آن‌ها، به شدت دستخوش تغییراتی شدند که هم‌چنان رویکردهای جدید آن‌ها ادامه دارد. اکنون وی اظهار داشته است که شرکت سونی (Sony) رقیب آن‌ها در نسل آینده نخواهد بود.

همان‌طور که مطلع هستید، شرکت مایکروسافت مدتی است که تمرکز خود را برروی حمایت از سرویس گیم‌ پس و پیشرفت پروژه‌ی اکس‌کلاود معطوف کرده است. با این تفاسیر، رئیس بخش اکس‌باکس شرکت مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Protocol اظهار داشته است که  اکنون شرکت‌های گوگل (Google) و آمازون (Amazon) رقبای آن‌ها در نسل آینده خواهند بود. وی در این خصوص اظهار داشت:

ما احترام زیادی را برای شرکت‌های سونی و نینتندو (Nintendo) قائل هستیم ولی شرکت‌های گوگل و آمازون رقیب ما در آینده خواهند بود. من نمی‌خواهم به سونی و نینتندو بی‌احترامی کنم ولی شرکت‌های این‌چنینی و سنتی در موقعیت خوبی به سر نمی‌برند. احتمالا آن‌ها باید پروژه‌ی Azure را بازسازی کنند و ما تاکنون میلیاردها دلار را برای سرویس ابری کلاود سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

وی عقیده دارد که شرکت‌های گوگل و آمازون برروی ۷ میلیارد بازی‌باز دنیا تمرکز کرده‌اند و در نهایت، این هدف غایی خواهد بود. به هرحال با روندی که آن‌ها پیش گرفته‌اند، بیانیه‌ی فیل اسپنسر چندان دور از انتظار نیست و وی سرویس‌های ابری را رقیب خود و آینده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی می‌داند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “فیل اسپنسر: شرکت سونی رقیب ما در آینده نخواهد بود

وات ده…این مرد دیوانست…یک شکستی بخوره ایکس باکس تاریخی…چه با حال میگه سونی رقیب من‌نیست…چقدر آدم‌میتونه غیر حرفه ای باشه…

ممکنه به این دلیل باشه که میدونن نمیتونن با اکس باکس حریف سونی بشن 😀
شایدم از حالا خودشونو بازنده میدونن 😀
شایدم اون همه پول رو درست خرج کردن و قمار بستن تا لاتاری برنده بشن (:good:)

۱

سیستم سخت افزاری قوی ایکس باکس داره
فقط مشکلی که خیلی دارن این هستش که خیلی بازی انحصاری برای کنسولشون کم میدن و این یه مشکل هستش برا مایکروسافت!
اگه یکم تغیرات بدن میتونن سونی رو بزنن کنار و پیشتاز بشن!
دقیقا همون کاری که سونی در گذشته با شرکتا رقیبش کرد 🙁

۱

مایکروسافت داره آینده رو میبینه…
آقایان
مایکروسافت خودش رو داره نه برای نسل ۹ که نسل ده و یازده آماده می‌کنه البته اگه تا اون موقع ها نسل بندی اینجوری باشه
آینده از آن سرویس های استریمی هست. درسته الان نیست ولی آینده هست. مایکروسافت باید زود بجنبه آمازون و گوگل کم کسایی نیستن. البته درسته که بی تجربگی شرکت‌ گوگل اونو تو لانچر استدیا ضایع کرد. ولی به هر حال تجربه بدست میاد. آمازون هم کم شرکتی نیست دو تا سرویس استریم قوی آمازون موزیک و آمازون پرایم رو داره.

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *