موسس راکستار به زودی این استودیو را ترک خواهد کرد

بر اساس بیانیه‌ای که توسط شرکت تیک‌تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) منتشر شده است، دن هاوسر (Dan Houser)، موسس استودیوی محبوب راکستار (Rockstar)، به رودی این استودیو را ترک خواهد کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

احتمالا شما با نام دن هاوسر آشنایی نداشته باشید ولی رد پای وی را می‌توانید در تمام پروژه‌های استودیو راکستار مشاهده کنید. همچنین دن هاوسر یکی از مدیران ناظر بر بخش‌های مختلف این استودیو نیز محسوب می‌شد و توانست مجموعه‌های بزرگی مانند Grand Theft Auto و Red Dead Redemption را خلق کند که به کلی چشم‌انداز بازی‌های ویدئویی را دستخوش تغییرات بزرگی کردند. اکنون وی قرار است پس از ۲ دهه فعالیت در راکستار، این استودیو را ترک کند.

بر اساس بیانیه‌ی غافل‌گیرکننده‌ای که توسط شرکت مادر استودیوی راکستار یعنی تیکتو اینتراکتیو منتشر شد، دن هاوسر آخرین روز فعالت خود در این استودیو را در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۰ میلادی سپری خواهد کرد. حقیقتا که وی فعالیت‌های زیادی مانند ناظر، مدیر ساخت بازی‌ها و موارد بسیاری را در این استودیو بر عهده داشته و نقش پررنگ وی هیچ‌گاه از ذهن‌ها خارح نخواهد شد. اما هم‌چنان جایگزین وی مشخص نیست و بایستی برای روشن شدن دلیل ترک دن هاوسر، تا انتشار بیاینیه رسمی استودیوی راکستار در این خصوص و یا گزارش‌هایی از سوی اینسایدرها صبر کنیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

8 دیدگاه در “موسس راکستار به زودی این استودیو را ترک خواهد کرد

چقدر عجیب…

تنها بازی که از راکستار بازی کردمgta iv هست.و جزو بهترین تجربه هامه.در طول بازی فکرمیکردم خودم یک آدم کشم 😀 چقدر کاراکتر رومن خوب کار شده بود.ازنیکو بلیک که دیگه نگم بهتره…بهترین جی تی ای تاریخ.

۱

حقیقتا که باهات موافقم شدیدا. متاسفانه GTA IV رو کسایی که پلی نکردن دست کم میگیرن و نمیدونن که با یکی از بهترین داستانای سری روبرو هستن.
حقیقتا عرض میکنم که این موضوع سلیقه ایه؛ داستان نسخه ۴ هیچ کم و کسری از ۵ با ۳ تا شخصیت نداره و تو خیلی از مسائل بهتره.

۱

دقیقا…داستانش فوق العاده بود…خوشحالم باهم همنظریم. 🙂

۱

خداحافظ قهرمان و ازت ممنونیم که همیشه سعی کردی بازیهات رو برا پیسی پورت نکنی و از پیسی هیتر بودن سپاسگذاریم 😀
تو رفتی اما ولو و پیسی موندن 😀
یه هیتر از هیتران ما کم شد

۱

تا حالا از این زاویه به ایشون نگاه نکرده بودم. واقعا که امین بعد جدیدی هستی واسه خودت :))

این ملعون با پورت رد دد ۱ برا پیسی مخالفت کرد و نذاشت پورت کامل نسخه ۲ رو استیم انجام بشه و لانچر مزخرف خودشونو گذاشت و بیشتر کشورها رو از سروراشون بن کرد و اجازه نداد سرورسازی بشه تو بقیه کشورها
چنان ادم مزخرفیه که دومی نداره

ای داد بی داد. بدذات ??‍♂️??‍♂️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *