شرکت سونی استودیوی منچستر را تعطیل کرد

اکنون در پی تعطیلی بسیاری از استودیوهای بریتانیا در سال‌های اخیر، شرکت سونی (Sony) نیز اعلام نموده که استودیوی منچستر (Manchester) را تعطیل کرده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت سونی به تازگی بیانیه‌ای را به وب‌سایت GameIndustry.biz ارسال کرده و در خصوص تعطیلی استودیوی منچستر اظهار داشت:

این اقدامی برای افزایش کارایی و اثربخشی عملیاتی شرکت ما است. این استودیو که به استودیوی جنوب غربی مشهور بود، بازی‌هایی را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر توسعه می‌داد.

به نظر می‌رسد که آن‌ها در حال توسعه‌ی بازی جدیدی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر بودند که متاسفانه دیگر شاهد رونمایی از آن نخواهیم بود. شرکت سونی نیز استودیوهای دیگری از بریتانیا را تعطیل کرده است که شامل خالق بازی Driveclub یعنی اولوشن (Evolution) و ، خالق بازی Killzone: Mercenary) یعنی گوریلا کمریج (Guerilla Cambridge) را نیز تعطیل کرده است. خوشبختانه خالق بازی Blood and Truth یعنی استودیوی لندن (London)  و مدیا مولکول (Media Molecule)، خالق بازی Dreams هنوز با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این کنسول را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “شرکت سونی استودیوی منچستر را تعطیل کرد

خیلی دلم به حال کارمندانش سوخت

۳

عجب…حتما یک دلایل پشت پرده ای هست که این‌کارو کردن.

۳

London is blue!

۳

اخرشه (:good:) اخرشه (:good:) اخرشه (:good:)
بزودی شاهد تغیرات زیادی میشیم چون سونی در انگلستان داره کنار میره و اینتل المانو از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *