گزارش: کنسول اکس‌باکس سریز اکس دارای پورت هارد اکسترنال است

بر اساس گزارشی از منبعی قابل اعتماد، کنسول اکس‌باکس سریز اکس دارای پورت اتصال هارد اکسترنال است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.
شرکت مایکروسافت (Microsoft) به تازگی از کنسول اکس‌باکس سریز اکس رونمایی کرد که نحوه‌ی معرفی رسمی آن به شدت نفس‌گیر بود و هیجان بسیاری از بازی‌بازان را نسبت به آینده‌ی این شرکت افزایش داد. از آن زمان تاکنون نیز تصاویر بسیاری از پشت این کنسول منتشر شده است که پورت‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارد. اکنون گزارشی منتشر شده است که به پورتی مربوط به اتصال هارد اکسترنال اشاره دارد.

به تازگی وب‌سایت Thurrott، منبعی مورد اعتماد که تاکنون بسیاری از اطلاعات کنسول سری اکس‌باکس را فاش کرده است، در خصوص تصویر لو رفته از پشت کنسول اکس‌باکس سریز اکس اظهار داشت که یکی از پورت‌های آن مربوط به اتصال هارد اکسترنال است.

همان‌طور که اطلاع دارید، با بالا رفتن رزولوشن، کیفیت تصویر، نرخ فریم و بزرگتر شدن جهان بازی‌ها، حجم آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد و احتمالا اتصال هارد اکسترنال به کنسول‌های نسل آینده ضروری است.

کنسول اکس‌باکس سریز اکس در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این کنسول را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “گزارش: کنسول اکس‌باکس سریز اکس دارای پورت هارد اکسترنال است

پس هر کی ایکس باکس خرید بایستی هاردم بخره.کار سخت ترشد 😀

۱

چه عکسهای خنده داری درست کردن با طرح اکس باکس و چه میمهائی شده

۱

فقط مخفف اسمش (:no:) 😀

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *