اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی جدید Batman فاش شد

تاکنون شایعات و گزارش‌های بسیاری از بازی Batman منتشر شده و هم‌چنان استودیوی مونترال برادران وارنر (WB Montreal) و راک‌استدی (Rocksteady) در سکوت خبری به سر می‌برند. اکنون اطلاعات جدیدی فاش و به جزئیات گذشته اضافه شده است که بیش از پیش بازی‌بازان را سردرگم می‌کند.

به تازگی وب‌سایت GWW اظهار داشته است که نسخه‌ی جدید Batman ریبوتی بر سری و پایه‌ای بر ماجراجویی‌های جدیدی در دنیای آن خواهد بود. همچنین این نسخه برروی دیمین وین (Damian Wayne)، پسر بروس وین (Bruce Wayne)، تمرکز خواهد داشت و ادامه‌ای بر بازی Batman: Arkham Knight محسوب می‌شود. همچنین نسخه‌هایی که تاکنون فاش شده است همگی لغو شده‌اند و توسعه‌دهندگان آن تصمیم گرفته‌اند که آن‌ها را در قالب نسخه‌ی ریبوت ارائه کنند.

همچنین ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود و بر اساس این اطلاعات، شرکت وارنر برادرز (Warner Bros) در حال ساخت بازی Superman نیز است. همچنین استودیوی راک‌استدی وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده ندارد. با این تفاسیر، طرفداران مجموعه‌های ابرقهرمانی می‌توانند انتظار سال‌های شگفت‌انگیزی را داشته باشند و اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد، خوشحالی بسیاری از طرفداران را در پی خواهد داشت.

به هرحال در حال حاضر این موضوعات در حد شایعه محسوب می‌شوند و فعلا بایستی تا انتشار اطلاعیه رسمی از سوی استودیوی راک‌استیدی و یا مونترال برادران وارنر صبر کنیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

17 دیدگاه در “اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی جدید Batman فاش شد

نکته قوت بت من نسبت به اسپایدر من اینه که تو یه جهان تاریک و خشن بازی میکنی و نقش فانتزی و تو دل برو نداری و کرکترت خشنه و یه بچه مدرسه ای نیست
کلا دنیای دی سی بسیار تاریکتره تا مارول

۱

دقیقا همینطوره داستانای Dark رو خیلی میپسندم. چون از درون رو احساسات عمیقی دست میزارن. معمولا از اعماق با انسان تماس پیدا میکنن.
راستی امین میگم بعد بریکینگ بد مثل من اشباع شدیو نتونستن سریالا خلاشو واست پر کنن؟ هنوز رو دستش ندیدم و فک نمیکنم به این زودیا چیزی مثل این ساخته بشه.

۲

بهترین سریال تاریخprison break (:cool:) (:cool:) (:cool:)

خیر، Prison Break تو فصل چهارم افت شدیدی داشت که قرارم بود فصل اخر باشه. واقعا عجولانه کار شده بودو داستانو سعی کرده بودن یجور بی منطقانه ای به هم ربط بدن. Breaking Bad رو بزار تو لیستت تا متوجه بشی Ending یعنی چی. هر فصل بهتر از بعدی . جایی که باید شروع میشد، شروع شد و جایی هم که باید تموم میشد، تموم شد. اونم یه Ending شاهکار که دیگه اشباع میشی و بعدش یه خلا بوجود میاد که هیچی نمیتونه پرش کنه. حتما ببین 🔥🔥🔥

۱

یک روز نگاه میکنم ببینم‌ چیه این همه تعریف میکنن.ولی اشتیاقی ندارم…هرچی میخواد باشه 🙂

خوبه که با انتظارات پایینی میری سمتش تا غافلگیر بشی. اما با یادت باشه که با دیدمنفی نری سمتش و سعی کنی واسه دکش و لذت بردن ازش ببینی.
اگر بعدش ارتباط نگرفتی دیگه بهتره ادامش ندی. ۵ تا فصل هم هست. مثل بقیه سریالا نیست که بیخودی کش میدن. با وسواس درست شده.

۱

بعید بدونم رو دستش بیاد مگه اینکه یه سریال مافیائی با خون و خونریزی و کشتار شدید بسازن

امین True Detective رو دیدی؟

من کلا بجز بریکینگ بد و اریکن دد و فامیلی گای و پیرامید دیگه سریالی ندیدم چون وقتش رو ندارم

حتما True Detective فصل اولشو ببین. اینجوری نیست که فصل دوم و سوم ادامش باشه. هر فصل به صورت جداگانس و Ending داره و به هم مرتبط نیستن.
فصل ۱ این سریال یک شاهکاریه. اگه نبود نمیدونست با خلا بریکینگ بد چیکار کنم. ۸ تا قسمتم بیشتر نیست.

جون…چقدر من با این سری عشق کردم…بهترینش به نظرمarkham asylum هست…ففط سیستم‌مخفی کاری سری من رو کشته…زده رو دست متال گیر!عالیه این سری.

از فردا شروع میکنمjust for you 🙂

۱

یه استراحتی به خودت بده. بزار Dead Space تموم بشه. تازه Doom و DS رو رفتی. یه چند روز بعد از تموم کردنشون بگزره بعد :))
عجب هاردکوری هستی 🔥🔥🔥

۱

نه جایگاه گیم رو که هیچ چیز نمیگیره…من عادت دارم شبا فیلم‌میبینم،البته سینمایی.اینو تصمیم دارم هرشب یک دوقسمتی ببینم…به نظرم‌خوشم بیاد 😀

۱

آهان اکی. تن هایی از فیلم مونده که ببینم من. فقط وقتم یکم خالی بشه ببین چجوری رگباری میبینمشون ???

۱

باthe place beyond the pines شروع کن یک فیلمی هست که مثلش ندیدم‌من…البته اگر ندیدی…این پیشنهادو از من بپذیر 😀

۱

ندیدم با اینکه واسه ۲۰۱۲ ئه. رفت تو لیست. منظورم از فیلمایی که ندیدم بیشتر جدیدا بود.

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *