گزارش: بخش داستانی بازی Dreams دو الی سه ساعت خواهد بود

همان‌ط‌ور که مطلع هستید، به تازگی تاریخ انتشار رسمی بازی Dreams مشخص شده و استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule)، توسعه‌دهنده‌ی این بازی، پس از مدت‌ها این عنوان را از مرحله‌ی دسترسی زودهنگام خارج کرده و آن را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. اکنون گزارشی منتشر شده است که به مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی آن اشاره داشته و آن را مدت زمانی معادل ۲ الی ۳ ساعت بیان می‌کند.

وب‌سایت IGN به تازگی توانسته به نسخه‌ای از این بازی دست پیدا کند و مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی آن را ۲ الی ۳ ساعت می‌داند. همچنین آن‌ها بیان کرده‌اند که طبق وعده‌ی استودیوی مدیا مولکول، مکانیزم و سبک‌های هنری مختلفی در این بازی نیز گنجانده شده‌اند. همچنین این در حالی است که داستان‌هایی تکامل‌ یافته نیز در این بازی وجود خواهد داشت که توسط خود توسعه‌دهندگان آن خلق شده‌اند. علی‌رغم این موضوع که ساخت و ساز در این بازی توسط ابزار آن صورت می‌پذیرد، اما سبک هنری کلی بازی قابل تغییر نیست. همچنین آیتم‌هایی را در این بازی می‌توانید کشف کنید که شخصیت، موسیقی و موارد یگری را به بازی اضافه می‌کند.

به تازگی بازی The Last of Us Part 2 نیز در این عنوان بازسازی شده است که ویدئوی مربوط به آن را می‌توانید در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی Dreams در تاریخ جمعه، ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ (۱۴ فوریه‌ی ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

6 دیدگاه در “گزارش: بخش داستانی بازی Dreams دو الی سه ساعت خواهد بود

چه جالب.بخش داستانی هم داره…نمیدونستم.

آره. قراره خودشونم با استفاده از تیمایی که استخدام میکنن محتوای داستانی واسش تولید کنن.

۱

دد اسپیس۲ چپترهفتم واقعا که بازیش حرف نداره…بهترین نسخه همینه.

بنده به یک علاقه ی بیشتری دارم. صبر کن اینم به چپتر ۱۰ برسی. یه اتفاقی میافته وحشتناک و بعد دیدنش هم شوکه میشی.
کلا این سری با چپتر ۱۰ قرارداد بسته 🙂

۱

یک هم عالی بود و رفت تو تاپ‌تنم‌چون تجربه بی نظیری بود.اما تواین نسخه همه چیز پیشرفت کرده و خودتون بهتر از من‌میدونید.اما حیف که میگن نسخه۳ خوب از آب درنیومده.جون من میمیرم واسه سورپرایز…زودتر به چپتر۱۰ برسم.

۱

هزاری که اسپیدران کنی محاله ممکنه به سرعت من تو بازی برسی
سی کن از بازی لذت ببری تا بجای اینکه تمومش کنی
بخش مولتیشو اگه قانونی باز بودی با هزاران سوپرایز تجربه میکردی و داستان الی لنگفورد و نولان استراس رو بازی میکردی و از ۵۰ چپتر زیبا لذت میبردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *