تریلر جدیدی از بازی Nioh 2 منتشر شد

سرانجام اطلاعات و نمایش‌های جدید این هفته‌ی بازی Nioh 2 آغاز شد و ویدئوی جدید این عنوان شامل بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی آن می‌شود. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

اکنون بخش پلی‌استیشن اکسس (Playstation Access) شرکت سونی (Sony) ویدئویی از بازی Nioh 2 را منتشر کرده است که قلعه‌ی کیتانوشو (Kitanosho) و باس مائدا توشی (Maeda Toshiie) را به نمایش می‌گذارد. همچنین باس جدیدی به نام شیباتا کاتسوئی (Shibata Katsuie) نیز در این تریلر حضور دارد که به نوعی در قالب یک یوکای (Yokai) معرفی می‌شود.

شیباتا کاتسوئی مشهور به خدمت‌رسانی به اودا نوبوناگا (Oda Nobunaga) در اساطیر سنگوکو (Sengoku) بوده و در برخی از بازی‌های شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) مانند Samurai Warriors ئ Warriors Orochi نیز حضور داشته است. اما وی برخلاف بازی‌های یاد شده، دارای دو تبر بوده و می‌تواند آسیب شدیدی را به بازی‌بازان منتقل کند.

اما در کنار این موضوعات، بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی نیز به نمایش در می‌آید که مبارزه در برابر دشمنانی عادی را نشان می‌دهد. شکی نیست که این تریلر نیز به مانند رسم همیشگی نمایش‌های این بازی، به شدت زیبا بوده و به راحتی می‌تواند هیجان بازی‌بازان را افزایش دهد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی Nioh 2 قرار است در جمعه، ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ (۱۳ مارچ ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر گردد. همچنین نسخه‌ی بتای این بازی که در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد نیز با واکنش‌های نسبتا مثبتی روبه‌رو شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “تریلر جدیدی از بازی Nioh 2 منتشر شد

هوی رینnioh1 رو تمام کرد.ولی من نمیتونم 🙂 از این سبک خوشم نمیاد.

۲

بازیش فوق العاده بود بالای ۹۷ ساعت بازیش کردم و فقط ۴تا مرحله فرعی موندن که نتونستم برمشون.

۱

از نسخه اول خوشم نیومد چون گرافیک داغون و حجم زیادی داشت و بیخود و بی جهت سخت بود پس بی خیال نسخه دومم

۳
۱

نسخه اولش رو من همین چندروز پیش تموم کردم گرافیکش هیچم داغون نبود حجمشم فقط ۷۵ گیگ بود که اونقدرهاهم زیاد نیست و به نظرم خیلی خیلی از سری سولز اسون تر بود.ومنتظر نسخه دومم تا واسه pc هم بیاد.

۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *